  • Data: 2003-06-07 20:27:22
    Temat: Re: Internet w kablowce DAMI - gowniarze, czy co?
    Od: "Krzysztof Zylinski" <z...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldemar Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:bbq7io$r1u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Z sieci DAMI mozna sie bezkarnie wlamywac. Skoro nie wiedza co, gdzie i
    kto,
    > a w szczegolnosci z jakiego kompa.

    Nie wspomniales o KIEDY
    Cos nie chce mi sie wierzyc, ze przedstawiles im czas zdarzenia a oni nie
    moga namierzyc "sprawcy".

    >to znaczy ze nie mozna ukarac NIKOGO.

    No jesli wyslales im maila, ze ktos z adresu ns2.tkdami.net (squid) zlozyl
    zamowienie to nie mozna ukarac.
    Ale jak wyslesz im _czas_ zdarzenia, to co innego.

    Administratror SatkabelNet (www.satkabel.com.pl)
    Krzysztof Zylinski (a...@s...com.pl)
    tel. +48 74 841-37-54 || fax. +48 74 840-18-14