  • Data: 2003-06-07 20:27:51
    Temat: Re: Internet w kablowce DAMI - gowniarze, czy co?
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Jun 2003 08:47:09 +0000 (UTC), Andrzej 'The Undefined'
    Dopierała <u...@p...org.pl> wrote:

    > przesadzasz. uczelnie zazwyczaj mają systemy logowania kto przy jakim
    > komputerze siedzi. Inaczej nie szło by się po prostu do komputera
    > dopchać, bo siedzieli by ludzie z ulicy...

    U mnie do skorzystania z końcówki wystarczyło złożyć podpis w
    kajeciku, wraz z numerem indeksu. I byłoby to fajne, gdyby nie
    to, że nikt nie weryfikował tych wpisów.

    > udostępnienie identa... A wynik identa, ip i godzinę powinien już mieć
    > zaatakowany, przekazać to, a to już umożliwi zidentyfikowanie sprawcy...

    Jeśli tamta strona sprawdza identa. Zwyczaj, który jakoś zanika.

    r.
    ________
    robert rędziak 323GT-R GK Śnieżka ST http://klubsubaru.pl
    Właściciel powyższej sygnaturki jest osobnikiem aspołecznym!
    Kontakt może zakończyć się serią bolesnych zastrzyków!