    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Thu, 18 Aug 2016 19:17:26 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Inżynieria w dobie globalnej katastrofy ekologicznej
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 18:36:29 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Odra tez taka jest.

    > Nie mowie nie, widac jakie jest znaczenie transportu wodnego obecnie
    > :-)

    Chiny przestawiają europejski eksport na tory, co tam nasze rzeki. Nam tak naprawdę
    transport rzeczny jest niezbędny do nadgabarytowych ładunków (chociaż wieże do
    wiatraków jeżdżą ciężarówkami) i barek mieszkalnych.

    > Nie. Trzeba miec prawo do nieruchomosci, trzeba miec adres do
    > zameldowania :-)

    Nie trzeba. To nie PRL.

    > Ale najwazniejsze - trzeba miec podlaczenie do kanalizacji, a nie do
    > kanalu :-)
    > Ok, mozna rure podlaczyc, mozna miec szambo.

    > Widzialem i takie bez kontenerow.

    Z namiotami?

    > A Ty bys ludziom zabronil grilla rozpalic, bo tak ! :-)
    >
    > Chcesz te naturalna rzeke zabetonowac ?
    > A gdzie zaby, bociany, ryby ? :-P

    Aha, zaczynasz mi wmawiać jakieś bzdury. Kontynuuj.

    > Amsterdam pelen kanalow, zaszlosc historyczna taka, ale krzaczory tam
    > tez widze
    > https://www.google.pl/maps/@52.42332,4.8990021,852m/
    data=!3m1!1e3

    > A pijakow w Amsterdamie nie brakuje, co Ci przeszkadzaja pijacy nad
    > dzika rzeka :-)

    No, i Murzynów biją.

    > Albo to znaczy ze serwis sie skupia na rzekach i jednostkach Europy
    > zachodniej.
    > Lokalizatory GPS maja czy co ?

    > Drzewa za to sa. 30 lat po wyniesieniu sie ludzi.

    No a co, miało nie być? Zaskoczony jesteś czy co?

    > Wcale nie jest taka glupawa, ale nie wiem czy zrozumiesz.

    Jak się poruszasz w jakichś tam kłusowniczych systemach wartości, to może i dla
    Ciebie niegłupawa.

    > Taki jeden tez tak uwazal, i juz nie jest premierem :-)
    > Nastepni juz nie popelniaja tego bledu - te 3000 zapomogi dobrze
    > wygladaja, a budzetu nie rujnuja :-)
    >
    > Tak nawiasem mowiac - pamietasz, jak w Gdansku byl wybuch gazu i blok
    > sie zawalil ? Wtedy premier czy prezydent obiecal, ze blok zostanie
    > odbudowany, i nikt jakos nie protestowal, ze trzeba sie bylo
    > ubezpieczyc. Choc ja sobie tak pomyslalem.
    >
    > P.S. A dzis sugeruja, ze wladze mieszaly w tym zawaleniu rece.

    Złomiarz zajebał mosiężny zawór od gazu. Nie było domofonów, kodów, każdy wchodził do
    piwnicy jak chciał.

    > Niektorzy mieli. Potem sie dowiedzeli ze "od zalania" nie dotyczy wody
    > z rzeki.

    > I co ? wladze zmienic ? Czy zaglosowac na tych, co obiecuja, ze rzeki
    > ureguluja, tamy zbuduja ...

    Zacząć myśleć nad urną wyborczą. Bo to tam jest psuty kraj. Cała reszta to tylko
    konsekwencja.