  • Data: 2018-03-23 16:15:36
    Temat: Re: JFET i zwarte D z S - jakie ma właściwości?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-23 o 15:00, J.F. pisze:

    > pierwszy stopien - wzmacniacz.
    > Ale czy do przekladnika nie powinien miec malej impedancji ?

    Może coś już na nim jest, ciężko mi powiedzieć.

    > Drugi ... wyglada mi na prostownik.
    >
    > U4.4 wykrywa przekroczenie 68mV
    >
    > A dalej jest dziwnie. C4 zgaduje ze pelni role pamieci, moze dlatego im
    > mala uplywnosc potrzebna.
    > Ale co oni tam chca pamietac ...

    U4.1 zapala jeszcze przez rezystor 2k7 LED'a "integrator gotowy" (katoda
    do -15V).
    Po prostu po zasileniu świeci się i tyle.
    Zakłócenie wejścia (a palcem sobie dotykam nogi 2 U1) gasi na chwilę tą
    diodę i... kurde faktycznie przez chwilę (3 do 5 sekund) trzyma stałe
    napięcie na wyjściu.
    To jest od zgrzewarki, trzyma pomiar chwilowy, ale czad. Analogowo...

    --
    Irokez