  • 1. Data: 2010-04-14 14:48:14
    Temat: Re: Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
    Od: "tor" <t...@t...pl>

    Normalnie wiocha w mieście
    http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg

    Sam jestes wiocha. Mi osobiscie zdarzylo sie kilka razy zaparkowac w rzedzie
    ciasno stojacych aut (nieraz dostawczych ). Potem jak wracalem do auta,
    widok byl mw jak ten na zdjeciu. Lepiej powiedz cwaniaku czy byles tam w
    momecie , kiedy ten klient tam parkowal? Z tonu posta wnioskuje , ze
    znalalzes sie tam przypadkiem i chciales sie pochwalic, jakie to piekne
    zdjecia robia twoja komora.

    Niepozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-14 21:33:26
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    tor napisał(a):
> [...]
    > ciasno stojacych aut (nieraz dostawczych ). Potem jak wracalem do auta,
    Wiocha to Ty jesteś.
    Jak te markery stoją, a jestem w nich raz w tygodniu, nigdy
    nie miałem takiej sytuacji, że byłem zmuszony do
    zaparkowania jak cipa. Miejsc nigdy nie brakuje, nawet przed
    świętami.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-04-14 22:11:59
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    -

> [...]
    > nie miałem takiej sytuacji, że byłem zmuszony do
    > zaparkowania jak cipa. Miejsc nigdy nie brakuje, nawet przed

    Mimo wszystko takie zdjęcie nie daje pewności co do tego, czy przedstawia
    'winnego'.
    Jeśli robisz zdjęcia przy marketach, to rób takie, które pewność dają, tak
    jak np.:
    http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/247
    http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/246
    http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/136

    kietlak

  • 4. Data: 2010-04-14 22:41:44
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kietlak napisał(a):
    > Mimo wszystko takie zdjęcie nie daje pewności co do tego,
    > czy przedstawia 'winnego'.
    To że ktoś zajął półtora miejsca, to nie znaczy że trzeba
    parkować obok niego jak cipa.
    > Jeśli robisz zdjęcia przy marketach,
    To nie jest moim hobby.
    > to rób takie, które pewność dają, tak jak np.:
    > http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/247
    > http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/246
    > http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/136
    A jaka tu pewność. Wiochmen wytłumaczy się że z jednej
    strony (od słupa) miał motor, a zdrugiej Hamera.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-04-15 17:11:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Wiocha to Ty jesteś.
    > Jak te markery stoją, a jestem w nich raz w tygodniu, nigdy nie miałem
    > takiej sytuacji, że byłem zmuszony do zaparkowania jak cipa. Miejsc
    > nigdy nie brakuje, nawet przed świętami.

    Skoro nie brakuje, to w ogóle w czym problem?

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-04-16 09:22:29

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    Jak te markery stoją, a jestem w nich raz w tygodniu, nigdy
    nie miałem takiej sytuacji, że byłem zmuszony do
    zaparkowania jak cipa. Miejsc nigdy nie brakuje, nawet przed
    świętami.

    Skoro nie brakuje to ty jesteś mały śmierdzący skurwiel. Nie napiszę ,, ze
    Polak, bo Polak to brzmi dumnie.
    Co cię kurwa to obchodzi, nudzisz się , pierdolony potomku ormowca?