  • 1. Data: 2010-04-09 17:10:36
    Temat: chcesz się ścigać ?
    Od: "fuen" <fuen@wp[spam].pl>

  • 2. Data: 2010-04-09 17:23:41
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 3. Data: 2010-04-09 18:00:31
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

  • 4. Data: 2010-04-09 18:02:42
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 5. Data: 2010-04-09 21:42:35
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "fuen" <fuen@wp[spam].pl> napisał w wiadomości
    news:hpng1f$272$1@ns.master.pl...

    > http://www.youtube.com/watch?v=bqpVFr9x-uo

    Dobre !!!!

    A propos ścigania.
    Ostatnio coraz częściej spotykam młodych, dresików w dresowozach (czytaj
    BMW), którzy chcą się ścigać.
    Dzisiaj taki znów zapragnął wyścigów. Raz, że najpierw jechał jak doopa,
    blokując 2 pasy ruchu, a później podczas wyprzedzania, zablokował mi
    najpierw jeden, a później drugi pas ruchu. No to podjarałem gówniarza i
    zaczął się ze mną ścigać. Na odcinku 70 rozbujaliśmy się do 120
    Udając, że próbuję się z nim ścigać, wystawiłem go pięknie pod fotoradar :D
    To już jest mój 2 taki trefniś :D

  • 6. Data: 2010-04-09 21:48:56
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > zaczął się ze mną ścigać. Na odcinku 70 rozbujaliśmy się do 120
    > Udając, że próbuję się z nim ścigać, wystawiłem go pięknie pod fotoradar

    P.S.
    Jak łebek zauważył, że został wystawiony i minął fotoradar z prędkością 120
    to dalej zwolnił i już grzecznie jechał 50
    Bez problemów dał się wyprzedzić i już nie blokował :D

  • 7. Data: 2010-04-09 22:15:16
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > P.S.
    > Jak łebek zauważył, że został wystawiony i minął fotoradar z prędkością
    > 120 to dalej zwolnił i już grzecznie jechał 50
    > Bez problemów dał się wyprzedzić i już nie blokował :D

    Ja mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich szybko
    hehehehe

  • 8. Data: 2010-04-10 00:49:27
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Plumpi" wrote
    > Udając, że próbuję się z nim ścigać, wystawiłem go pięknie pod fotoradar :D

    Ja kiedyś jednego wystawiłem na patrol z suszarką za zakrętem. ;-)
    Zadowolony pewnie nie był...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 9. Data: 2010-04-10 02:01:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 9 Apr 2010 21:42:35 +0200, Plumpi napisał(a):

    > najpierw jeden, a później drugi pas ruchu. No to podjarałem gówniarza i
    > zaczął się ze mną ścigać. Na odcinku 70 rozbujaliśmy się do 120

    Czyli, drogi Jacusiu, przyznajesz się, że łamiesz przepisy?

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 10. Data: 2010-04-10 08:16:13
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-09 22:15, Wojtek M. pisze:

    > Ja mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich
    > szybko hehehehe

    Czyli starasz się dorównać im poziomem?