  • 1. Data: 2017-04-25 19:24:56
    Temat: Re: Jak Oskar komunę obalał
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-04-24 21:42, Trefniś wrote:
    > Cześć!
    >
    > Dziś o 22:40 na TVP1 dokument
    > "Jak Oskar komunę obalał"
    >
    > Nie znam dokumentu, ale podejrzewam informacje o próbach wykorzystania
    > satelity AMSAT Oscar 7
    > do łączności między ośrodkami Solidarności Walczącej:
    >
    > http://nowahistoria.interia.pl/prl/news-jak-solidarn
    osc-walczaca-wykorzystala-satelite-do-zbudowania,nId
    ,1734550

    > ZEC (bywa tutaj) pewnie zna temat, także w klubie SP6ZDA we Wrocławiu
    > były wykonywane próby łączności via Oscar 7 (i wiele innych działań,
    > wtedy niezgodnych z prawem).
    >
    > Polecam!

    Interesujące

    WW

  • 2. Data: 2017-04-25 19:27:58
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kurcze nagra Ktoś?
    proszę! proszę! proszę!

  • 3. Data: 2017-04-25 20:23:25
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2017 o 19:27 niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
    <N...@g...pl> pisze:

    > kurcze nagra Ktoś?
    > proszę! proszę! proszę!

    TVP Polonia
    Środa 10.05.2017 14:25
    Środa 10.05.2017 23:10

    Można obejrzeć, można nagrywać :)

    Uprzedzam, to jest dokument dla mało technicznego telewidza, niektóre
    fragmenty można byłoby znacznie bardziej atrakcyjnie przedstawić.

    --
    Trefniś

  • 4. Data: 2017-04-26 18:07:37
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kurcze nagra Ktoś?
    proszę! proszę! proszę!

  • 5. Data: 2017-04-26 18:14:16
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    napisał(a):
    > kurcze nagra Ktoś?
    > proszę! proszę! proszę!

    Po co nagrywać jak TVP to normalnie udostępnia?
    https://vod.tvp.pl/30072151/jak-oskar-komune-obalal
    Ah, zapomniałem. Przecież brzydzisz się używać Google.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2017-04-26 19:49:39
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dziękuję! czy Ktoś mógłby mi to zgrać i udostępnić gdzieś pliczek?
    dam za tydzień dwie dychy na pizze przez paypala...

    P.S.
    nie brzydzę się, jeno:
    §1 nie walczę ownioskowaniami więc nie zasłużyłem
    §2 jestem nieukiem, więc mi się nie należy
    §3 innym się należy bardziej