  • Data: 2009-09-26 03:13:20
    Temat: Re: Jak bedzie po angielsku "zasada dzialania"?
    Od: "Alexander Sharon" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

    "Konrad Anikiel" <a...@g...com> wrote in message
    news:e7aac194-23dc-492a-a10c-d162a00d9f9f@z34g2000vb
    l.googlegroups.com...
    On 24 Wrz, 13:34, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:f9c3b6ad-91c1-490b-a7be-0b657e38e2c9@
    f10g2000vbf.googlegroups.com...

    > Wedle googla w freepatentsonline.com:
    > principle of operation 568 tys
    > principle of operating 191 tys
    > operating principle 25 tys
    > work principle 931 sztuk.
    > working principle 3730 sztuk.
    >
    > Uzywasz rzadkiej gwary :-)

    A dasz radę przeszukać angielskie teksty, odrzucając amerykańskie i
    inne?
    Konrad
    -----

    Wow!

    A czy ty naprawde potrafisz odroznic techniczny tekst angilsko-amerykanski
    od czysto angilskiego czu dajmy na to szkockiego, australijskiego czy
    kanadyjskiego?
    Jak ty to robisz, zakladajac, ze autor tekstu nie ujawnia swojego czysto
    angielskiego czy kolonialnego pochodzenia?