  • Data: 2016-10-27 10:14:00
    Temat: Re: Jak ładowarka rozpoznaje nieinteligentne ogniwa?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:3...@p...pl.inv
    alid...
    Hello J.F.,

    >Kłopoty to robią ci, którzy zamiast używać normalnie znaczków
    >występujących w elektronice, czyli u?D??°? czają się i kombinują.

    Sie pisalo recznie, to sie uzywalo.
    Potem przyszly komputery i sie przestalo uzywac bez potrzeby.
    A sam sie prosisz o klopoty - przy pisaniu, przy szukaniu.
    Obys sie musial przeprosic z chinska klawiatura :-P

    I nie tylko komputery. Najpierw na opornikach bylo 2k2 czy 47R, potem
    222, teraz mowicie ze jakies 251 ?

    J.