  • Data: 2019-11-19 00:09:22
    Temat: Re: Jak najmniejszy PC 2x ethernet
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 18 Nov 2019 23:00:59 +0100
    doszła do mnie wiadomość <qqv4at$fo0$1@dont-email.me>
    od heby <h...@p...onet.pl> :
    berry_pi

    >Nie wyrabia się w zastosowaniu, konkretnie ethernet sie nie wyrabia,
    >zarówno wbudowany jak i ten na usb.
    >
    >To samo na eeePC (Atom) smiga na max pasma czyli zakładane 100Mbit
    >nudząc się przy tym.
    >
    >Być może Pi4 coś by zmienił, jak go w końcu dostanę w łapska to zobaczę,
    >ale dalej mikromocowy x86 jest bardzo kuszącą platformą do routera tylko
    >gotowców nie ma.

    Na PI4 jest lepiej, wszystko podłączone do linii PCI-E, kosztem wywalenia mostka USB
    dało
    się odzyskać jedną linię:

    http://mloduchowski.com/en/blog/raspberry-pi-4-b-pci
    -express/