  • 41. Data: 2017-02-25 10:44:38
    Temat: Re: Jak narysowac linie srubowa
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f2f2f3c0-a385-48cd-8ed8-75c7bbdea3b9@googlegrou
    ps.com...

    > Nie, bo Tobie chodzi o to by każdego, który się wychyli i wykaze się
    > pondprzecietna wiedza na dany temat, ponizyc, osmieszyc i antynobla mu
    > wcisnąć...

    Gdzie potwierdzić tę ponadprzeciętność? U ciebie?
    Czy może jednak u ludzi nauki?
    Sorry waść, ale nie będę podawać wilka do sądu, w którym sprawy orzeka tenże
    wilk.
    Podaj więc miejsce, w którym potwierdzę twoją "ponadprzeciętność". A wtedy
    może pierwszy będę cię bronić. Ale daj mi podstawy do tego, jaka uczelnia,
    jaki profesor, pozycja w oficjalnej literaturze naukowej, itd., ja
    podpytam... Mikrofon do ciebie...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 42. Data: 2017-02-25 12:47:27
    Od: t...@g...com

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 10:44:36 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:
    > Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > Gdzie potwierdzić tę ponadprzeciętność? U ciebie?
    > Czy może jednak u ludzi nauki?

    Cinzko to będzie bo jestem już na emeryturze chociaż co nieco po sobie
    zostawiłem. Nawet kiedyś doktorat i pol pracy habilitacyjnej zrobiłem. Jego
    tematem były "Badania potencjalow elektrycznych podloza gruntowego w aspekcie
    ich wpływu na stosunki gruntowo wodne". Może uda mi się ja zeskanować i
    zamiescic na stronie bo kilka młodych osob się tym zainteresowalo. Praca lezy
    w bibliotece Polit. Krakowskiej.

    Wiem, ze woda może plynac pod gore tyle, ze nie wolna lecz w ośrodkach
    porowatych jako woda gruntowa, co wielokrotnie zostało stwierdzone ale nie
    wyjaśnione. A ja to wyjasnilem. Wtedy wykryłem blad w we wzorze na wysokość
    wzniosu kapilarnego. Potem skrytykowalem, niestety bez skutkow, bledne uczenie
    gawiedzi o tarciu. Tematy te tu zapodawalem.

    No i jeszcze mam duże osiagniecia literackie. Napisalem artykul pt. Pokretny
    Trojkat, w którym wyjasnilem, ze to co się dzialo i dzieje w tzw. Trojkacie
    Bermudzkim można spoko wyjasnic fizycznie, bez koniecznosci uciekania się do
    sil nadprzyrodzonych. Wiem tez po co kot ma wasy...

    Przecietny gawiedz tego nie wie. A ja wiem wiec jestem gawiedziem posiadającym
    wiedze ponadprzecietna.

    Odsylam Cie i zapraszam na swoja strone tornadosolution.com

    > Sorry waść, ale nie będę podawać wilka do sądu, w którym sprawy orzeka tenże
    > wilk.
    Troche wyluzuj. Tu nikt nikogo po sadach wloczyc nie ma ochoty. Nawet wirtualnych.

> [...]
    > może pierwszy będę cię bronić. Ale daj mi podstawy do tego, jaka uczelnia,
    > jaki profesor, pozycja w oficjalnej literaturze naukowej, itd., ja

    Podalem wyżej. Szczegoly moge przekazac Ci na priv. Adres na stronie.

    Pzdr
    Tornad

  • 43. Data: 2017-02-25 13:00:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    t...@g...com napisał:

> [...]
    > ja zeskanować i zamiescic na stronie bo kilka młodych osob się tym
    > zainteresowalo. Praca lezy w bibliotece Polit. Krakowskiej.

    Praca spotkała się z uznaniem, zainteresowali się nią wojskowi, była
    nawet cytowana w ważnej dysertacji na jednej z wojskowych akademii --
    "Krok defiladowy na gruntach podmokłych".

> [...]
    > porowatych jako woda gruntowa, co wielokrotnie zostało stwierdzone ale
    > nie wyjaśnione. A ja to wyjasnilem. Wtedy wykryłem blad w we wzorze na

    To też zostało docenione w cytowanej wyżej pracy.

    A w dodatku, daję słowo,
    Mam rodzinę wyjątkową.

    Jarek

    --
    Jak odpowiem, to roztropnie,
    W szkole mam najlepsze stopnie,

  • 44. Data: 2017-02-25 13:08:54
    Od: t...@g...com

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 13:00:09 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > A w dodatku, daję słowo,
    > Mam rodzinę wyjątkową.
    >
    > Jarek

    > Jak odpowiem, to roztropnie,
    > W szkole mam najlepsze stopnie,
    > Śpiewam lepiej niż w operze,
    > Świetnie jeżdżę na rowerze.
    Na a cos na temat? Nie moglbys się na tyle znizyc do mojego poziomu i cos
    poradzić a może nawet pomoc mi te linie srubowa narysować?

    Czyzbys cierpiał na syndrom ochraniarza heremu, którzy tez bardzo dobrze
    wiedza jak to się robi tyle, ze sami tego zrobić nie mogą?

    Pzdr
    Tornad

  • 45. Data: 2017-02-25 14:34:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    t...@g...com napisał:

    > Na a cos na temat? Nie moglbys się na tyle znizyc do mojego poziomu
    > i cos poradzić a może nawet pomoc mi te linie srubowa narysować?

    Tyle już padło dobrych pomysłów co do rysowania linii śrubowych,
    że trudno coś nowego dodać. Ja przychylam sie najbardziej do tych
    opartych o SVG, bo to dobry format.

    Jarek

    --
    Item ów belfer szkoły żeńskiej,
    Co dużo chciałby, a nie może,

  • 46. Data: 2017-02-25 16:58:02
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    (skorzystam, wybacz Jarku i od razu do 2 postów się odniosę)
> [...]

    Na hasło "tadeusz wajda" (w wyszukiwarce zawsze małymi literami - duże mogą
    fałszować zapytanie) strona biblioteki zwraca całą jedna pozycję, dużo...
    http://koha.biblos.pk.edu.pl/cgi-bin/koha/opac-detai
    l.pl?biblionumber=6481

    > Praca spotkała się z uznaniem, zainteresowali się nią wojskowi, była
    > nawet cytowana w ważnej dysertacji na jednej z wojskowych akademii --
    > "Krok defiladowy na gruntach podmokłych".

    Wiadomo, że sama nie popłynie.

    > To też zostało docenione w cytowanej wyżej pracy.

    Nie ty pierwszy.

    Tylko kot o tym nie wie, biedaczek...

    > A w dodatku, daję słowo,
    > Mam rodzinę wyjątkową.

    Nie, chyba nie... mnie się wydaje, że problemem Tadeusza jest brak pokory,
    uzurpowanie sobie nieomylności. W takiej sytuacji, trudno zawierzyć danej
    osobie nawet, jak ma rację. Ja osobiście już parę razy na takich sprawach
    "sparzyłem się" i jestem megasceptykiem. No, nieufny jestem, kurnawafel...
    Dopiero jak ktoś całkowicie niezależnie potwierdzi daną rzecz, przyznam
    rację obu.

    > Jak odpowiem, to roztropnie,
    > W szkole mam najlepsze stopnie,
    > Śpiewam lepiej niż w operze,
    > Świetnie jeżdżę na rowerze.

    No, mniej-więcej tak... Jak kierowca, który uważa, że jeździ absolutnie
    bezbłędnie. Nawet jeśli, to wystarczy, że ten z boku nie będzie jeździł
    bezbłędnie i dobrze, jeśli tylko na lekkim cmoknięciu sprawa się zakończy.
    Proszę zauważyć - nigdzie nie podaję, że to, co Tadeusz mówi, jest
    nieprawdą. Nie mam nawet podstaw tak twierdzić. Ale ta pycha, bezkrytyczne
    podejście do siebie, każe mi podchodzić do takich informacji z wyjątkową
    ostrożnością, każe mi być megasceptykiem (ja powiem, że jestem np.
    megasceptyczny wobec nieprzekraczalności, czy nawet niemożności osiągnięcia
    prędkości światła. Tylko światło o tym nie wie i tę prędkość osiąga...
    Bardziej na zasadzie "czuję, że coś tu nie gra, tylko co?", niż tego, co
    obecnie wiemy. Geocentryzm - a jednak potrafiono obliczać pozycje
    obserwowanych planet, ich zaćmień, wzajemnego położenia, itd...
    I na koniec coś dla humoru: (mnie ciekawi, ilu uwierzy...)
    https://www.youtube.com/watch?v=5zSMHg-gf1o

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 47. Data: 2017-02-25 19:34:00
    Od: t...@g...com

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 16:58:00 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:
> [...]

    > obserwowanych planet, ich zaćmień, wzajemnego położenia, itd...
    > I na koniec coś dla humoru: (mnie ciekawi, ilu uwierzy...)
    Podzielam Twój sxceptycyzm a nawet mega. Ja myslalem prawie identycznie jak Ty. Poem
    los rzucil mnie do Hameryki, gdzie musialem się nagle przestawić i dostosować do
    istniejących tam warunków i diametralnie rozniacych się od naszych zasad wpolzycia
    międzyludzkiego. I tam nauczono mnie tej anty pokory.Siedz w kazcie a znajda cie to
    niestety bledny a nawet szkodliwy przesad, którego nie warto się trzymać. innymi
    slowy prezentuje nowa teze, ze jak się sam nie pochwalisz to na pewno nikt za ciebie
    tego nie uczyni. Takie chyba jest niepisane prawo socjologiczne czy cos w tym stylu.
    To na swoje usprawdiwdliwienie.
    Na sasiwdnim forum krusze kpie z Niezlym oponentem zagorzałym wiernym, mało chyab
    ajkims wysokim hierarchom Zakonu Albertynow, który bezgranixznie iwerzy i ufa, w te
    postulaty i tezy wynikając z tej jak ja ja nazywam najdebilniejszej teorii teorii
    wzglednosci.
    Ponizej cytuje woj. najnowszy post uzasadniający potrzebe modyfikacj a wlasciwie
    odrzucenia tej teorii w calosci.
    Jest to odpowiedz na typowe zarzuty stawiane mi przez wiernych w te teorie, ktozy
    jej jak rejtany jakie bronia. Niech się mlodziez uczy czy ma o tym jakies pojecie.
    Oto kopia tekstu, który zamieszczam w calosci.
    Drogi Wojtku.
      Przyjm do wiadomości, ze ja nie obalam zadnej z teorii w tym
     teorii wzglednosci. Ona sobie jest jaka jest jest, oparta na blednych
    założeniach ale jest i ja tego ani nie zmienie ani jej obalac nie mam zamiaru.
     A to z prostego powodu, ze uważam, ze ona jest tak absurdalna, ze nie mam
     zamiaru ponizac siebie ani czytelnikow by jej matolkowate tezy rozwazac a tym
     samym propagować. Ona ma swoich wiernych, którzy w nia wierza. Wiec niech sobie
     wierza, niech ja dalej sobie rozwijaja, niech się nadal wzajemnie w tej
     wierze utwierdzaja i niech w końcu kiedyś sami zapedza się w tzw. kozi rog,
     może wówczas ktoś zauważy ze ten mityczny krol jest nagi.

     Ja mam swoja teorie, swoje widzenie swiata i staram się ja przekazac
     wspolczesnym jak i potomnym.

     Moje zalozenia sa Ci znane ale je przypomnę.

    1. Istnieje bezkresna wszechswiatowa, miedzygalaktyczna  proznia w sensie
    trojwymiarowa przetrzen, materialnie pusta, w której i względem ktorej odbywa
    się wszelki ruch cial materialych i w której, i co ważne w stosunku do której,
     swiatlo propaguje się ze stala predkoscia rowna c.

      Z tego wynika natychmiastowy wniosek, ze predkosc swiatla okreslana w
    stosunku do tego każdego ciala materialnego bedacego w ruchu, musi zawsze być
     roZna od c i musi być roWna algebraicznej sumie stalej predkosci c swiatla
     i zmiennej v tego ciala.

     2. Czas jest stala niezalezna, która nadaje tempo wszelkim przemianom materii
     od jej powstawania przez jej przemiany az do jej anihilacji. Czas ten upływa
     w całym Wszechświecie swym stalym i niezmienniczym tempem.

    W oparciu o te zalozenie twierdze, ze nie istnieje cos takiego jak dylatacja
    czasu, fizycznie nie istnieje, jakies niezefiniowane i niematerialne skracanie
     się cial bedacych w ruchu nie istnieje, jak również nie zachodzą jakies
    niezefiniowane przyrosty masy cial bedacych w ruchu. Z tego wynika
    natychmiastowy wniosek, ze nie ma zadnych ograniczen predkosci cial w każdym
    z osrodkow w tym próżni, w których te ciala mogą sie poruszać i osiagac
    dowolnie duże wartości tych predkosci.

     Teraz ten Doppler.
     Zjawisko to powstaje wskutek tego, ze predkosc swiatla czy innych fal, w tym
     mechanicznych sumuje się algebraicznie z predkoscia wlasna nadajnika czy
    odbiornika tych fal, w efekcie czego nastepuja rzeczywiste fizyczne zmiany
    czestotliwosci tych fal zarówno w medium, w którym się te fale propagują jak
    również na odbiorniku, który odbierze fale o innej od nadawanej czestotliwosci.

     Zjawisko dopplera opisane jest scislymi wzorami matematycznymi, w których
     fundamentalna role odgrywa predkosc fali okreslana w stosunku do medium.
     Wzory te sa fizycznie poprawne.
     Zatem nie ma potrzeby ich poprawiania a szczególnie ograniczania ich
    stosowania tylko do fal mechanicznych gdyż w przypadku zastosowania do fal
     EM daja ono bardzo dokładne wyniki, które na przestrzeni wiekow zostały
     wielokrotnie potwierdzone.

    Teraz dlaczego Doppler klasyczny a nie relatywistyczny. Otoz pan Doppler
     napisał 4, słownie cztery wzory opisujące to odkryte przez niego zjawisko.
     W każdym z tych wzorow wystepuje wartości c i v oraz ich algebreiczne sumy
     i roznice. Dzieki temu możemy rozpatrywać poszczegolne przypadki gdy zrodlo
    jest nieruchome a odbiornik ruchomy oddala się lub przybliza; to sa dwa wzory.

     Nastepne dwa okreslaja układy gdy odbiornik jest nieruchomy a zrodlo się
    przybliza i oddala; to sa następne dwa wzory.

     Dzieki temu możemy okreslac predkosci poszczególnych elementow ruchu czyli
     zrodla i odbiornika, mozemy okreslac predkosci własne mierzone w stosunku do
     zalozonego nieruchomego medium a nie w stosunku do jakiegoś drugiego czy
     trzeciego układu odniesienia jak to zostało blednie zapostulowane przez tworce
    Teorii Wzglednosci. Tej szcegolnej i ogolnej.
     Dzieki zastosowaniu wzorow klasycznych Dopplera podrozujaca w przestrzeni
     miedzyplanetarnej rakieta może okreslac swoja predkosc v, w stosunku do medium
     czyli w stosunku do tej bezkresnej próżni. Wystarczy zmierzyć przesuniecie
     prazkow swiatla wybranej gwiazdy i wiedzac, ze ono propaguje się ze stala
    predkoscia c możemy swa predkosc v obliczyć wykorzystujac adekwatny do układu
     wzor Doplera. Dopplera klasycznego gdyż wzor relatywistycznie zmodyfikowany do
     tego celu się nie nadaje. Nie nadaja się dlatego, ze on ujmuje dwa przypadki
     ruchu na raz, jeden zrodla i drugi odbiornika przy braku możliwości
     rozdzielenia parametrow tych dwoch niezależnych ruchow.

     Poza tym fakt, ze dla małych predkosci v wzoer relatywistycznie zmodyfikowany
    daje zbliżone do klasycznego wartości nie dowodzi, ze dla predkosci większych
    w tym podswietnych będzie
    on również dawal poprawne wyniki co już wam tu kiedyś udowadniałem.

     Drugim sposobem określania swojej predkosci v rakiet w kosmosie jest
     zastosowanie zegarow świetlnych. Wiadomo wam, ze zegary takie wozone,
     zwalniają tempo swego chodu. Majac dwa identyczne zegary, z których jeden
    jest ustawiony wzdluznie do kierunku lotu a drugi poprzecznie, zegar ustawiony
    wzdluznie będzie zwalnial tempo swego chodu określane w stosunku do zegara
     poprzecznego razy gamma gdzie wartość gamma można liczyc moim wzorem
          gamma = 1 / sin arc cos(v/c). To jest wzor wyprowadzony w oparciu o
    klasyczne prawa optyki i ruchu.
     Czyli znając roznice odczytow tych zegarow możemy okreslic swa predkosc
     porusania się w stosunku do tej bezkresnej próżni.

     Wg tej waszej kulejącej teorii postepowanie takie nie jet możliwe gdyz byłoby
    niezgodne z wasza rowniez kulawa definicja ruchu.

     To tak w telegraficznym skrocie.
    Pzdr Tornad

  • 48. Data: 2017-02-26 11:30:21
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2017-02-24 o 23:51, HF5BS pisze:

    > Nie może być, Dariusz Sławiec wrócił? :)

    O tym samym pomyślałem, zanim ten post zobaczyłem.

    Myślałem, że ten styl pisania i narracji jest niepowtarzalny :D

    L.

  • 49. Data: 2017-02-26 15:38:47
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 25.02.2017 08:06, t...@g...com wrote:

    > Jedna z obowiązujących teorii powstawania tornad to teoria dywanowa. Brzmi ona
    > jakos tak. Cieple i lżejsze powietrze z nad Zatoki Meksykanskiej poruszające
    > się w kierunku polnocnym spotyka się z zimnym i ciężkim powietrzem z polnocy.
    > W wyniku tego spotkania powstaje poziome zawirowanie. Czyli takie jaki wygląd
    > ma zwijany na podłodze dywan.

    To chyba pionowe?

    > Potem jeden koniec tego dywanu podnosi się do
    > gory i tak powstaje tornado w całej swej krasie i okazalosci... Czy uważasz te
    > teorie za poprawna?
    >
    > Piszesz o sile Coriolisa. To takie modne i nie ucza tego w szkole sredniej,

    Mnie uczyli. A to wcale nie było tak dawno temu.
    Nawet głupoty o podmywaniu brzegów i zużywaniu jednego toru bardziej
    się pojawiały.

    > dopiero na studiach wiec musi co to traci wiedza tajemna, która pojac zdolni
    > sa jedynie wybrani...

    Coriolis na maturze z Geografii.
    https://www.cke.edu.pl/images/_EGZAMIN_MATURALNY_OD_
    2015/Arkusze_egzaminacyjne/2016/formula_od_2015/MGE-
    R1_1P-162.pdf

    Coriolis w programie rozszerzonym fizyki.
    https://www.ore.edu.pl/programy-nauczania-45513/cate
    gory/166-programy-nauczania-szkoa-ponadgimnazjalna?d
    ownload=863:moja-przyszo-z-fizyk-program-ksztacenia-
    z-fizyki-z-astronomi-w-szkole-ponadgimnazjalnej-iv-e
    tap-edukacyjny-w-zakresie-rozszerzonym

    > A czy zastanawiales się kiedyś jako jeden z tych
    > wybrancow bozych, ze efekt Coriolisa działa akurat w przeciwna do tornad
    > strone? Wszystkie tornada huragany, tajfuny cyklony i co tam jeszcze na
    > polkuli polnocnej krecia się patrząc z gory ruchem przeciwnym do wskazówek
    > zegara. A Coriolis kreci akurat w kierunku zgodnym, zawsze w prawo. Czy to
    > Cie nie zastanawia, ze ta teoria jakas niezbyt spojna jest?

    Prawie zawsze. I to te większe.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Tornado#Rotacja
    https://en.wikipedia.org/wiki/Tornado#Rotation
    https://en.wikipedia.org/wiki/Anticyclonic_tornado

    Musiałęś się pomylić ze znakiem, i to nieparzystą liczbę razy.
    Ziemia (patrzac od góry na połnocną pólkulę) kręci się przeciwnie
    do wskazówek, więc jak zbierzemy powierrze z wiekszego pobszaru
    to on (w ramach zachowania momentu pędu, bo tym jest F.Coriolisa)
    będzie się kręcić przeciwnie do wskazówek, tylko szybciej.
    Więc i w ukłądzie Ziemi też kręci się przeciwnie do wskazówek.

    Albo ta pomyłka, albo nie wiesz, jaką rolę Coriolis odgrywa
    w powstawaniu tornad.

    Mamy masę powietrza pędzącą z północy na południe (ale na pólnocnej
    stronie). Ciłą Coriolisa jest skierowana na na Zachód.
    Jeśli popatrzymy na masy powietrza lacące z poludnia na polnoc,
    tam siła Coriolisa działa na wschód.

    Czyli, tak jak mówisz, Coriolis spycha w prawo.

    I jest to ten kierunek, który jest wymagany, by powstał obrów
    w stronę przeciwną do ruchu wzkazówek.

    //
    //

    ^
    //
    //

    Widzisz, skąd się bierze rotacja? Z powodów jakiś tam odpowiednich
    warunków atmosferycznych namy prąd wstępujący. Powietrza jest zasysane
    do gróy. Więc musi napłynąć z innych kierunków. Powietrze z zachodu i
    wschodu nic ciekawego nie robi, ale powietrza z polnocy i południa
    są rozpędane przez Coriolisa nieco w prawo... Co daje delikatny ruch
    w steonę przeciwną do ruchu wskazówek.
    Powietrze sie delikatnie obraza, ale ciągle jest wciągane ku centrum.
    No to wiruje szybciej i szybciej. Tym razem nie przez Coriolisa ale
    przez zacowanie pędu. Będąc daleko powietrze porusza się z niewielką
    prędkośćią względem centrum tornada, ale przybliżajac się predkosć
    się zwiększa. Efekt z piruetów łyżwiarzy.

    To też pokazuje, jak powstają tornada odwrócone. Wystarczy, że lokalny
    rozkłąd wiatrów jest taki, że powietrze krąży zgodnie z ruchem
    wskazówek zegara (uwzględniajac ruch Ziemi). Np lekko na polnoc
    wieje pokaźny wiatr z zachodu na wschód.

    Wszytko się więc zgadza z (poprawną) wersją 'coriolis odchyla w prawo'.

    No, chyba, żę myślałeś, że siłą Coriolisa to to, co utrzymuje
    powietrze 'na orbicie' tornada. Nie. I nikt nigdy takiego mechanizmu
    nie proponował.

    Ale pozostańmy przy tym minusie, bo głupio by było, jakby się
    okazało, że spec od tornad nie zna "oficlnych" mechanizmu
    powstawania tornad.

    > Nie, bo Tobie chodzi o to by każdego, który się wychyli i wykaze się
    > pondprzecietna wiedza na dany temat, ponizyc, osmieszyc i antynobla mu
    > wcisnąć...
    > Calkiem podobnie jak robia to relatywiści w stosunku do kazdego, kto odwazylby
    > się te ich najgienialniejsza z teorii krytykowac, o czym chyba sam się
    > wielokrotnie przekonales. Wiec w końcu napisz osso chodzi. Czy należysz to tych
    > co toprzeraźliwie kwicza gdy się ich od koryta odrywa? Czy masz jakies inne
    > zrodla finansownia swych dziwnych pogladow.

    Dziwnych poglądów, że siłą Coriolisa działa w tę stronę co trzeba
    do powstawania tornad? Do tego nie trzeba ponadprzeciętnej wiedzy.
    W liceum na geografii tego uczą.

    pzdr
    bartekltg

  • 50. Data: 2017-02-26 15:45:28
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Luke" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > O tym samym pomyślałem, zanim ten post zobaczyłem.
    >
    > Myślałem, że ten styl pisania i narracji jest niepowtarzalny :D

    Nie, no... Expert alias Expierd, to chociaż potrafił być zabawny i śmieszny.
    :P
    (Imię i nazwisko, oraz adres, znane, telefon też, choć nie ujawnione...
    Ustawa... ale nie tylko).
    Jedną z jego akcji było głębokie przeświadczenie, że po IP można wybudzić
    komputer fizycznie odłączony od zasilania...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.