  • Data: 2016-09-04 17:27:43
    Temat: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Jarku, rozróżnijmy dwie sytuacje - usługa czynna, a konkretniej, istniejąca
    > możliwość skorzystania, przez *21* i podobne, a druga, to zablokowanie,
    > domyślnie jako usługa nieaktywna, gdzie można sobie *21* machać i nic z
    > tego. Więc wtedy trzeba, kiedyś tak nazywano, aktywować usługę u operatora,
    > a korzystać potem już we własnym zakresie, wlączając/wyłączając
    > przekierowanie.

    No przecież ja własnie o tym piszę, że należy rozróżniać. Przynajmniej
    operatorzy powinni, mniejsza o nas. Ja bym nie miał do nich pretensji,
    gdybym machnął cobie *21* - *i nic z tego*. Ale ja mam *coś*, czyli
    słowną odpowiedź, że to co chciałem, oni przyjęli do wiadomości.
    A powienienem usłyszeć "weź se zamów usługę w infolinii lub przez WWW,
    zapłać za to, a potem będziesz mógł włączać i wyłączać kiedy chcesz".
    W ostateczności sygnał zajętości też bym zaakceptował.

    > Syndrom kelnera - to nie ja, to kolega.

    A nie, tu niem a nic z syndromu kelnera. Dzwonię z telefonu w Argentynie
    i słyszę od p.Janiny (kiedyś mającej etat w TP, dzisiaj na umowie cywilnej
    w Orange), że mam się zgłosić do *swojego* operatora. A co jakaś Telefonca
    Argentina może poradzić na to, że polscy operatorzy mie potrafią ze sobą
    współpracować, a klientów mają w dupie?

    > Oo... mnie jeszcze wagi nie próbowali wcisnąć...

    Wciskali jakieś badania lekarskie "najnowocześniejszym sprzętem medycznym".
    Jak dopytałem co to za sprzęt, co bada i kto go produkuje, to podali nazwę
    japońskiej firmy. Ona produkuje wagi łazienkowe. A to co one potrafią, to
    by z grubsza się zgadzało z propozycjami badań, jakie dostałem.

    > Czy wykreślą - mnie atakuje taki jeden, a co, podam jego numer, 222.478.229,
    > dzwoni (zwykle ok. 10 rano) i się nie odzywa, a przy oddzwonieniu w
    > nieskończoność proszę czekać z jakąś dupowatą melodyjką, niestety, na
    > stacjonarce tak łatwo nie wyblokuję. Jeb go piesał.

    Ja miałem taki plan, by przekierować na domowy IVR. Bez dupowatej melodyjki,
    ale z zapowiedzią, że jeśli chcą mi sprzedać koce wełniane, nich wcisną 1,
    jeśli chcą przebadać mój stan zdrowia - 2, z działem zakupów garnków
    balszanych mozna sie połączyć wciskając 3 itd.

    --
    Jarek