  • Data: 2009-01-10 21:44:15
    Temat: Re: Jak sfotografować 360stopni przedmiot odbijający światło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 Jan 2009, Lukasz Kozicki wrote:

    > Niestety, żaden filtr polaryzacyjny nie wytnie odbicia "na wprost".

    Mi wycina, i to wyjątkowo skutecznie.

    Oczywiście na lampie wtedy mam RÓWNIEŻ filtr polaryzacyjny!
    (ale "energetycznie", w przypadku lampy błyskowej, prościej odbić
    od czegoś - niemniej wyciąć się da).
    Proszę się nie powoływać na wspomnienie o błyskowej - folia polaryzacyjna
    jest dostępna w rolkach 50 cm :)

    pzdr, Gotfryd
    (nic a nic nie wspominajacy o CENIE takiej rolki, sam kupiłem 10 cm
    z czego kawałek odsprzedałem :P)