-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
Date: Tue, 09 Feb 2010 03:00:39 +0100
Organization: male zet
Lines: 17
Message-ID: <hkqe0g$46s$1@news.interia.pl>
References: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com
NNTP-Posting-Host: apn-77-114-94-196.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1265679185 4316 77.114.94.196 (9 Feb 2010 01:33:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 01:33:05 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100104
SeaMonkey/2.0.2
X-Authenticated-User: zyga % interia+pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26017
[ ukryj nagłówki ]
> Np. Merc klasy C i E chwali się adaptacyjnym samo-nastawianiem w czasie
> rzeczywistym siły tłumienia amorków w zależności od nawierzchni, skąta
> skrętu prędkości itd.
>
> W S-sie robi to pneumatycznie to jeszcze sobie mogę wyobrazić, a jak to
> jest robione w zwykłym zawieszeniu np. współczesnych klas C i E ? Chodzi
> mi o samą mechaniczną realizację w amortyzatorach ?
Jak sobie wyobrażasz czysto mechaniczne rozwiązanie?
Jest jeszcze rozwiązanie z cieczą magnetoreologiczną, nie wiem, czy
Mercedes stosuje - to jest przyszłość.
zyga
--
--force --nodeps --all
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.10 09:40 Jeffrey
- 09.02.10 10:43 Mirek
- 09.02.10 11:28 J.F.
- 09.02.10 11:54 A r t i e
- 09.02.10 12:03 A r t i e
- 09.02.10 12:00 A r t i e
- 09.02.10 12:20 A r t i e
- 09.02.10 12:18 Mirek
- 09.02.10 12:40 Agent 0700
- 09.02.10 14:01 Zygmunt M. Zarzecki
- 09.02.10 14:32 Zygmunt M. Zarzecki
- 09.02.10 14:26 A r t i e
- 09.02.10 14:44 J.F.
- 09.02.10 14:45 A r t i e
- 09.02.10 15:35 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Skuteczność cięcia a liczba noży robota
- napoje gazowane
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław