-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "A r t i e" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
Date: Tue, 9 Feb 2010 13:20:28 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 32
Message-ID: <hkrjud$bl5$1@inews.gazeta.pl>
References: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl> <hkrb6l$9m1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hkre8r$8sm$1@z-news.wcss.wroc.pl> <hkrium$848$1@inews.gazeta.pl>
<hkrjq3$bhq$1@z-news.wcss.wroc.pl>
NNTP-Posting-Host: 095160140122.rudaslaska.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1265718029 11941 95.160.140.122 (9 Feb 2010 12:20:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 12:20:29 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: artie07
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26026
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mirek" <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:hkrjq3$bhq$1@z-news.wcss.wroc.pl...
> On wto, 09 lut 2010 13:03:34 in article news:<hkrium$848$1@inews.gazeta.pl>
> A r t i e wrote:
>>
>> Użytkownik "Mirek" <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:hkre8r$8sm$1@z-news.wcss.wroc.pl...
>>> On wto, 09 lut 2010 10:40:16 in article
news:<hkrb6l$9m1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
>>> Jeffrey wrote:
>>>> można zastosować zaworek obejściowy tłoka z płynnym sterowaniem przepływu -
>>>> ale nie wiem czy to jest stosowane w samochodach
>>>
>>> Z tego co wyczytałem w googlu "direct control suspension" MB jest tylko
>>> zawór on/off. Chyba, że OP miał na myśli coś nowszego.
>>
>> Już chyba rozumiem-zawór sterujący przepływem płynu hydraulicznego ?..
>>
>> Ale ważniejszy problem:
>>
>> ***na ile, i czy wogóle, jest to gorsze (a może tylko inne) od Airmatica*** ?
>
> Nie wiem :)
> Ale piszą, że w niektórych E-class oprócz direct control suspension
> jest opcjonalnie Airmatic.
Tak-tylko że ostatnio przeżucili to dopiero do wersji V6 >2 litry z akcyzą 20%, czyli
auto w cenie domu... Znalazłem taki link sobie
postudiuję.
W sumie interesuje mnie E Coupe-a tam airmatica nie ma nawet w opcji za żadne $.
http://www.emercedesbenz.com/Mar09/11_001618_The_201
0_Mercedes_Benz_E_Class_Chassis_And_Suspension.html
Arek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.10 12:18 Mirek
- 09.02.10 12:40 Agent 0700
- 09.02.10 14:01 Zygmunt M. Zarzecki
- 09.02.10 14:32 Zygmunt M. Zarzecki
- 09.02.10 14:26 A r t i e
- 09.02.10 14:44 J.F.
- 09.02.10 14:45 A r t i e
- 09.02.10 15:35 J.F.
- 09.02.10 15:50 J.F.
- 09.02.10 19:18 A r t i e
- 21.02.10 18:08 JAM
- 27.02.10 14:28 A r t i e
- 27.02.10 16:21 JAM
- 27.02.10 17:11 A r t i e
- 27.02.10 19:57 JAM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Skuteczność cięcia a liczba noży robota
- napoje gazowane
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław