  • Data: 2019-10-12 12:50:50
    Temat: Re: Jak sie robi komputery
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Oct 2019 00:37:42 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Jednego szczególnie dobrze pamiętam. Rok był chyba 1996. Wdrażałem

    To jest tak nadal. Całkiem niedawno kolega opowiadał mi jak w jego
    projekcie potrzebne było jakieś wsparcie specjalistyczne z USA,
    które na jakiś czas miało przylecieć do PL i z nimi pracować .
    Wsparcie okazał się starszy siwy pan, który dosłownie na pierwszym
    spotkaniu otworzył swojego laptopa, odpalił konsolę, vima i na szybko
    napisał im jakiś konieczny moduł do kernela Linuxa...

    --
    Marek