-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Pietia <v...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia kar b3NlcmlpPwH
Date: Thu, 05 Jan 2012 18:39:09 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <je4n7t$ca6$1@inews.gazeta.pl>
References: <4f04b62d$0$1196$65785112@news.neostrada.pl>
<je2dli$otg$1@usenet.news.interia.pl>
<4f04bc64$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
<je2ek8$qf0$1@usenet.news.interia.pl>
<4f04be8d$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
<4f04c9c8$0$1201$65785112@news.neostrada.pl>
<je2k4e$3qm$1@usenet.news.interia.pl>
<lomjx64t6lo0.ahdvh7h8mite$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-79-25-190.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1325785150 12614 89.79.25.190 (5 Jan 2012 17:39:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Jan 2012 17:39:10 +0000 (UTC)
X-User: pawlakpiotr
X-Antivirus: avast! (VPS 120105-1, 2012-01-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2425194
[ ukryj nagłówki ]huri_khan wrote:
> Dnia Wed, 04 Jan 2012 23:33:49 +0100, m...@i...pl napisał(a):
>
>
> > A jak już wyjdzie, to kryminał. Inna sprawa, że jak
> > czytałem kiedyś procedury naprawy aut dotyczących właśnie
> > napraw blacharskich, to na prawdę przy byle pierdnięciu
> > każą tak absurdalną ilość żelastwa wymieniać, że łapy
> > opadają. Nie jestem zwolennikiem druciarstwa, ale są
> > jakieś granice.
>
>
> Dokładnie takie są procedury np. Toyoty, każą wymieniać w takich
> przypadkach a nie klepać. Serwis trzyma sie procedur Toyoty. Klient
> pojedzie do innego ASO Toyoty a tam mu powiedzą, że drzwi były robione i
> nie ma gwarancji na lakier czy blachę, wpis w kartę gwarancyjna i klient
> może mieć problem.
No nie wiem, moja dziewczyne zarysowala cały bok yariski (skrzydło bramy
nie otworzyło się do końca ;) wymieniają tylko tylny błotnik, reszta do
lakierni idzie.
Robione w ASO Toyoty Marki.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.12 19:49 BartekK
- 06.01.12 14:55 jerzu
- 06.01.12 15:02 jerzu
- 06.01.12 15:04 jerzu
- 06.01.12 15:27 Cavallino
- 06.01.12 16:26 jerzu
- 06.01.12 16:31 m...@i...pl
- 06.01.12 16:40 jerzu
- 06.01.12 16:58 Cavallino
- 06.01.12 22:23 Arbiter
- 07.01.12 10:25 jerzu
- 07.01.12 19:42 medea
- 07.01.12 23:24 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=