-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
Date: Thu, 05 Jan 2012 17:35:06 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 17
Message-ID: <je4jfq$8oe$1@usenet.news.interia.pl>
References: <4f04b62d$0$1196$65785112@news.neostrada.pl>
<je2dli$otg$1@usenet.news.interia.pl>
<4f04bc64$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
<je2ek8$qf0$1@usenet.news.interia.pl>
<4f04be8d$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
<4f04c9c8$0$1201$65785112@news.neostrada.pl>
<je2k4e$3qm$1@usenet.news.interia.pl>
<4f054eba$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1325781306 8974 79.187.111.26 (5 Jan 2012 16:35:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Jan 2012 16:35:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.24) Gecko/20111108
Thunderbird/3.1.16
In-Reply-To: <4f054eba$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2425169
[ ukryj nagłówki ]On 01/05/2012 08:18 AM, medea wrote:
> W dniu 2012-01-04 23:33, m...@i...pl pisze:
>>
>> czytałem kiedyś procedury naprawy aut dotyczących właśnie
>> napraw blacharskich, to na prawdę przy byle pierdnięciu
>> każą tak absurdalną ilość żelastwa wymieniać, że łapy
>> opadają. Nie jestem zwolennikiem druciarstwa, ale są
>> jakieś granice.
>
> Dokładnie. Zresztą tak jest też przy innych sprzętach - często lepiej
> kupić nowe, niż naprawiać. Ciekawe, co na to ekologia.
>
> Ewa
>
No to odpowiem wulgarnie, bo mnie temat ekologii wkurwia.
Chuj z ekologią! Koniunktura najważniejsza.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.12 18:39 Pietia
- 05.01.12 19:49 BartekK
- 06.01.12 14:55 jerzu
- 06.01.12 15:02 jerzu
- 06.01.12 15:04 jerzu
- 06.01.12 15:27 Cavallino
- 06.01.12 16:26 jerzu
- 06.01.12 16:31 m...@i...pl
- 06.01.12 16:40 jerzu
- 06.01.12 16:58 Cavallino
- 06.01.12 22:23 Arbiter
- 07.01.12 10:25 jerzu
- 07.01.12 19:42 medea
- 07.01.12 23:24 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=