  • 1. Data: 2013-04-15 18:33:06
    Temat: Re: Jak temperatura procesora jest bezpieczna w laptopie?
    Od: c...@g...com

    moja temperatura nie przekracza 16 stopni czasem jest nawet 9c nie wiem czy mu nie za
    zimno
    po zakupie procesora kupiłem nowy radiator a z starego wymatowałem wiatrak i dodałem
    do nowego i mam efekty amd phenom x3 8650 2.3ghz a jak ktoś wie jak zmniejszyć
    temperature karty graficznej czekam na propozycję

  • 2. Data: 2013-04-15 19:10:01
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 09:33:06 -0700 (PDT), c...@g...com
    napisał(a):

    > moja temperatura nie przekracza 16 stopni czasem jest nawet 9c

    No to jestes prawie trup.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-04-16 08:45:25
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2013-04-15 18:33, c...@g...com pisze:
> [...]
    dodałem do nowego i mam efekty amd phenom x3 8650 2.3ghz a jak ktoś wie jak
    zmniejszyć temperature karty graficznej czekam na propozycję

    Jeśli masz na myśli temp. procesora a nie swoją, to 16°C albo i 9°C jest
    możliwe do osiągnięcia tylko przy wyłączonym komputerze, stojącym
    jesienią/wiosną w jakimś nieogrzewanym magazynie, no chyba że masz
    zamontowaną klimę ze sprężarka i jakimś czynnikiem chłodzącym. Raczej
    czujnik pokazuje głupoty.

  • 4. Data: 2013-04-18 01:44:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ikov" 516cf385$0$1256$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > jesienią/wiosną w jakimś nieogrzewanym magazynie,
    > no chyba że masz zamontowaną klimę ze sprężarka
    > i jakimś czynnikiem chłodzącym. Raczej czujnik

    Polecam program NHC. Ja mam ponad 95 stopni Celsjusza jako
    alarm. Dopuszczalna to na przykład 96 lub 120 -- w zależności
    od tego, w którym miejscu CPU jest mierzona.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'