    From: AK <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Jak to robią w NASA
    Date: Mon, 9 Sep 2019 17:56:54 +0200
    <1...@g...com>
    <qksqus$1h0q$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <5d7219bc$0$6446$426a74cc@news.free.fr> <qktsl4$c9i$1@gioia.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <ql2670$188e$1@gioia.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <ql2h3v$o8f$1@gioia.aioe.org>
    <5...@g...com>

    On 2019-09-08 12:13, g...@g...com wrote:
> [...]
    angielsku). To słowo ma swoje określone znaczenie.

    > Bo...?
    >
    > A, wiem.
    > "Bo piszę głupoty".

    Tak. To na dole w pełni moją opinię potwierdza.
    (zajmij sie filologią a nie programowaniem).

    > Szkoda mi czasu na taki "poziom argumentacji".
    >
    > Przykładowo, ISO/IEC 9899:TC3 [http://www.open-std.org/jtc1/sc22/wg14/www/docs/n12
    56.pdf], strona 111

    > EXAMPLE 1 The file scope declarations
    >
    > int * restrict a;
    > int * restrict b;
    > extern int c[];
    >
    > assert that if an object is accessed using one of a, b, or c, and that object is
    modified anywhere in the program, then it is never accessed using either of the other
    two.

    > Możesz zobaczyć, że pierwszym słowem następującym po fragmencie kodu jest słowo
    "assert". I mogę Ci podpowiedzieć, że to nie jest makro w C. Frazę "assert that"
    przetłumaczyłbym w tym miejscu jako "stwierdzają, że".

    AK