    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak uszkodzić aparat obiektywem
    Date: Thu, 03 Jan 2013 14:15:42 +0100

    W dniu 2012-12-22 16:12, Marek pisze:

    > No dobrze, a teraz bez żartów. Czy faktycznie może mieć to miejsce? Do tej pory
    uważałem, że to marketingowy bełkot.

    Przecież chyba nie spodziewasz się, że zagwarantują, że dowolny obiektyw dowolnej
    obcej firmy NIE uszkodzi aparatu? Więc piszą "nie gwarantujemy".

    A _jeśli_ taki obcy obiektyw uszkodzi aparat, to "przywrócenie do
    poprzedniego stanu _może_ nie być możliwe." No, bo może.
    Ba! Po jakiejkolwiek usterce, spowodowanej czymkolwiek, przywrócenie
    itd może nie być możliwe! Sama prawda ;)

    A szansa że tak się stanie... no cóż, drogi kliencie, musisz ją ocenić sam.