  • Data: 2016-11-24 16:13:40
    Temat: Re: Jak uzyskać ciśnienie 20 at?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 00:03:26 UTC+9 użytkownik Jacek napisał:

    > W poniedziałek robię próbę, albo pierdyknie od razu albo będę się
    > martwił, że zrobi to za setnym razem. Materiał już kupiony i po obróbce.
    > A co Ty byś zaproponował na 1300 stopni i 20 at? Chodzi o małą komorę
    > (20 cm sześć) która ma takie warunki wytrzymać.
    > Jacek

    Już Ci napisałem: w tej temperaturze najważniejsze jest zniszczenie w czasie (time
    dependent), albo od cykli. Bez znajomości charakteru pracy, w sensie ile to godzin ma
    wytrzymać, ile razy i w jaki sposób masz zamiar to uruchomić i odstawić- mogę tylko
    powiedzieć że HGW. Ale zacząłbym dyskusję od stopów 120 albo 230. Tyle że może się
    okazać że czas życia wyjdzie rzędu dziesiątek godzin. Bez porządnej analizy to to
    jest zgadywanie, a to nie jest moja ulubiona metoda inżynierska.