  • Data: 2020-03-07 13:20:48
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Mar 2020 16:28:46 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):
> [...]

    P.S. wczoraj 4 nowe przypadki.
    5 przypadkow w calym kraju, to nadal za malo, zeby kazdego z wysoka
    goracza podejrzewac o zakazenie akurat tym wirusem i testy marnowac.

    P.S.
    https://www.fly4free.pl/polak-nie-wpuszczony-do-izra
    ela-nowe-przepisy/

    "Jeśli 14 dni przed planowaną podróżą do Izraela odwiedziliście Chiny,
    Tajlandię, Singapur, Hongkong czy Macau, nie zostaniecie wpuszczeni do
    tego kraju"

    A wczoraj mi mignelo, ze Polakow nie wpuszczono do samolotu do Izraela
    - ale to ponoc pomylka, byc moze wywolana powyzszym.

    > Ja jestem pod wrażeniem społecznej odpowiedzialności Koreańczyków.
    > Jak całe życie łamią jakieś regulacje, parkują na przejściach,
    > przejeżdżają skrzyżowania na czerwonym itd, to maseczki nosi każdy.
    > nikt po mieście nie lata z gorączką, w domu siedzą i się sami
    > kwarantannują.

    a) tam nie bylo takiego zwyczaju? Ze sie nie kicha na ulicy, tylko
    chodzi w maseczce? Czy to bardziej w Japonii?

    b) maseczka na ulicy to dla wlasnego dobra. A tam ryzyko zarazenia
    chyba wieksze niz u nas ... na razie.

    c) dwa tygodnie zwolnienia ... tez bym tak chcial. Tylko robota sie
    sama nie zrobi, choc swoja moge akurat rownie dobrze w domu robic.
    No i kwestia wynagrodzenia :-)

    d) jeszcze moze byc presja innych pracownikow ... ktorzy nie chca sie
    zarazic.

    Nie pamietasz, jak to rok temu epidemire odry u nas wybuchaly ...
    moglo byc podobnie

    > Dojeżdżam do Incheonu.

    J.