    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 10 Mar 2020 01:57:27 -0700 (PDT)
    <0...@g...com>
    <5e6627a2$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5e663b25$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5e6643ab$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jak wyhamować globus?
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 14:25:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > IMO - zbyt daleko wyciagniety wniosek, ale kto wie.

    W Twojej opinii racja i nieracja jednocześnie. Całe szczęście znasz różnicę. Znasz,
    prawda?

    > Po co KE takie formularze ... natomiast krajowym sluzbom by sie
    > przydaly.

    > A slusznie. Zdjecie zwrocilo moja uwage z uwagi na piekne twarze
    > polskich stewardess :-P
    >
    > No to teraz mozemy wrocic do czystosci rasowej - to kto w samolotach
    > LOT instruuje koreanskich pasazerow, czy dogaduje sie w kabinie ?

    Koreanka. Na zdjęciu jej nie ma.

    > My mamy opoznienie.

    Fajnie.

    > Ty pisales o 300. To chyba wiesz gdzie.
    > Ja pisalem np o internacie w Policach, gdzie przebadano 200 osob w dwa
    > dni.

    > No powiedzmy nierządowym mediom.
    >
    > 3.5mld byloby zreszta trudno wyrwac z budzetu, wiec jesli wyrwali, to
    > zbiorczo.

    Racja. 3.5 miliarda to jakaś tam ściema była. A te 3.5 miliona to za pośrednictwo w
    zakupie w WBrytanii. Ci z Gdańska nie robią takich testów.

    > Teraz moze byc kwestia szczepionek ...

    Ten wirus nie daje odporności, szczepionki bym się prędko nie spodziewał.