  • Data: 2020-03-16 08:28:41
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Mar 2020 07:22:39 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):

    > Dałeś cef przykład jak to jest jeśli wypierdalać się pomiędzy wódkę
    > i zakąskę. JF wie do czego się odniosłem.

    Ze rzadowi nic do rozliczen miedzy firmami ?
    To po ch* mowi, co moze pracowac, a co nie ...

    > Co zamierza zrobić rząd żeby firmy nie bankrutowały? Nic.
    > Ma stworzyć system ułatwiający
    > powstanie nowych firm w miejsce tych co zbankrutowaly w wyniku tego
    > co się teraz dzieje.

    Widac emeryci wazniejsi niz obywatele pracujacy :-)

    Albo po prostu jaj nie ma i d* trzesie - okreslilby, ze czynsz sie nie
    nalezy, galerie moze by mialy chwilowe trudnosci platnicze, to by
    przyslal syndyka, ktory by sprawiedliwie rzadzil przez 5 lat :-)

    Ale galerie bogate - zaraz by go w TSUE zaskarzyly :-)

    J.