  • Data: 2018-04-17 21:26:19
    Temat: Re: Jak wylaczac arduino?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-17 o 12:47, miumiu pisze:

    > Dioda nie jest ustawiona zaporowo? Imho jest. Po wylaczeniu urzadzenia nie
    Zaporowo jest po wyłączeniu, i dobrze bo pin wej i diody nie zasilają
    pasożytniczo
    procka, a bo włączeniu rusza przetwornica na wyj której jest 5V bo po to
    ją tam autor dawał, a na aku jest max 4,2V, to wystarcza aby dioda
    przewodziła.

    > przedostaje sie zaden prad wsteczny do arduino. A calosc dziala i mierzy
    > napiecie (rzeczywiscie troche mniejsze niz bezposrednio z baterii) tak jak
    > jest narysowane bez zadnego podciagania... choc nie specjalnie wiem dlaczego
    > ;) Moze ktos wyjasni dlaczego to dziala?
    Włącz podciąganie będzie lepiej mierzył, mniej zakłóceń zbierał, bo
    zewrze je dioda do aku.

    --
    Pozdr
    Janusz