  • 11. Data: 2016-09-09 14:32:34
    Temat: Re: Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Yerine Ictimai, 02 wrz 2016 w news:nqc71u$cqf$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

    > Przykładowo coś jak NeoBCD itp., ale może czy NeoBCD oferuje dysk
    > iso żeby wystartować go na maszynie kompletnie pozbawionej
    > jakiegokolwiek bootloader'a żeby właśnie dodał bootloader dla
    > w7?

    Akurat wczoraj załatwiłem (prawie) podobny problem na laptopie. Tak
    kombinowałem, że w końcu nie mogłem uruchomić W7. Żadna naprawa z
    instalki W7 nie pomogła. Na innej partycji zainstalowałem jeszcze raz
    W7 (nie utworzył sobie tej 100MB partycji - katalog boot ma na swojej)
    i zaraz po uruchomieniu zainstalowałem EasyBCD i dodałem do
    bootmanagera tę pierwszą instalację Widows (o którą się rozchodzi) No i
    się uruchamia.
    Teraz można kombinować, jak pozbyć się drugiej tak, żeby pierwsza się
    nadala uruchamiała. Wydaje mi się, że jak usunę wszytko oprócz \boot i
    paru plików z katalogu głownego z partycji z drugim windowsem to będzie
    ok i będzie można nawet zmniejszyć tę partycję.
    Ty możesz zrobić podobnie, pewnie możesz zmienić partycję z logicznej
    na podstawową bez utraty danych. Musisz pokmbinować. Albo dodasz
    partycję na istniejącym dysku w maszynie, albo nowy dysk - do
    instalacji nowej 7 żeby podnieść starą.