  • 1. Data: 2005-04-20 06:45:58
    Temat: Jak zgłosić google nieuczciwe pozycjonowanie?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Jest sobie jakiś młotek, który jest właścicielem domeny b.waw.pl i tworzy
    na niej tysiące stron generatorem, zapewne w celu pozycjonowania.

    Niech sobie tworzy, ale google raczej tego nie powinno przeszukiwać, wiem,
    że tępią takie przypadki, zresztą często jest tak, że szukając czegoś,
    muszę się przekopać przez 5-6 stron wyników google zapaćkanych jego
    wypocinami :-(

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 2. Data: 2005-04-20 09:28:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Apr 2005 08:45:58 +0200, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > że tępią takie przypadki, zresztą często jest tak, że szukając czegoś,
    > muszę się przekopać przez 5-6 stron wyników google zapaćkanych jego

    W dodatku:
    - to samo jest na u.waw.pl
    - wejście na jakąkolwiek stronę (*) powoduje próbę zarażenia trojanem

    * - dowolnytekst.u.waw.pl, dowolnytekst.b.waw.pl\

  • 3. Data: 2005-04-20 09:42:26
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > - wejście na jakąkolwiek stronę (*) powoduje próbę zarażenia trojanem

    dokladnie ten sam url (http://iframedollars.biz/dl/adv642.php) byl
    rozsylany jakis czas temu na gadugadu, w taki sposob, aby
    wykorzystywal znane bugi w kliencie gg.

    jak dla mnie, to jest to sprawa dla policji :)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 4. Data: 2005-04-21 14:37:16
    Od: iupi <j...@g...pl>

    > że tępiš takie przypadki, zresztš często jest tak, że szukajšc czegoś,
    > muszę się przekopać przez 5-6 stron wyników google zapaćkanych jego
    > wypocinami :-(

    Jak kiedys napisalen dokladnie o tym samym chyba na p.c.n. o tym o czym Ty
    teraz napisales to mnie wysmiano, ze to NORMALNE i ze NIE JESTEM NA CZASIE i
    W TEMACIE. Ponoc to pozycjonowanie to cos normalnego.

    W kazdym razie, ktos sobie to fajnie wymyslil.

  • 5. Data: 2005-04-21 15:04:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 16:37:16 +0200, iupi napisał(a):

    > Jak kiedys napisalen dokladnie o tym samym chyba na p.c.n. o tym o czym Ty
    > teraz napisales to mnie wysmiano, ze to NORMALNE i ze NIE JESTEM NA CZASIE i
    > W TEMACIE. Ponoc to pozycjonowanie to cos normalnego.

    Pozycjonowanie - owszem, jest normalne.
    Tylko, że TO nie jest pozycjonowanie, a zwykłe skurwysyństwo.

  • 6. Data: 2005-04-21 17:05:41
    Od: Adam <d...@t...pl>

> [...]

    > że tępią takie przypadki, zresztą często jest tak, że szukając czegoś,
    > muszę się przekopać przez 5-6 stron wyników google zapaćkanych jego

    Może tak?

    http://www.google.com/contact/spamreport.html

    pozdrawiam,
    Adam

  • 7. Data: 2005-04-22 01:43:50
    Od: "Neas" <n...@p...pl.usun-to>

    iupi <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > CZASIE i
    > W TEMACIE. Ponoc to pozycjonowanie to cos normalnego.

    Pozycjonowanie polegające na dostosowaniu samej treści (której dalszy ciąg
    znajduje się na danej stronie) do wyszukiwarek jest raczej normalne,
    natomiast wykorzystywanie najróżniejszych luk w ich oprogramowaniu i trików
    do podbijania pozycji własnej strony, szczególnie z myślą o keywordach nie
    mających związku z jej treścią napewno normalne niestety nie jest.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 8. Data: 2005-04-22 06:40:13
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Neas" <n...@p...pl.usun-to> napisał w wiadomości
    pl...

    > Pozycjonowanie polegające na dostosowaniu samej treści (której dalszy ciąg
    > znajduje się na danej stronie) do wyszukiwarek jest raczej normalne,

    Raczej nie jest. Wyszukiwarki tracą swój neutralny charakter i w sztuczny
    sposób preferują jedne strony kosztem innych.

> [...]
    > do podbijania pozycji własnej strony, szczególnie z myślą o keywordach nie
    > mających związku z jej treścią napewno normalne niestety nie jest.

    Niestety trudno precyzyjnie odróżnić normalne od nienormalnego. Myślę o
    mnożeniu keywordów i wykorzystywaniu specyfiki algorytmów, co podobno
    uchodzi za superumiejętność.

  • 9. Data: 2005-04-22 13:48:22
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > - wejście na jakąkolwiek stronę (*) powoduje próbę zarażenia trojanem
    > * - dowolnytekst.u.waw.pl, dowolnytekst.b.waw.pl\

    A jak sie to ma objawiać?
    Wchodzę tam (Fire Fox) i nic podejrzanego się nie dzieje...?

    latet

  • 10. Data: 2005-04-22 16:37:42
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,

    > A jak sie to ma objawiać?
    > Wchodzę tam (Fire Fox) i nic podejrzanego się nie dzieje...?
    Zapewne chodzi o IE ;P

    --
    Jakub Żukowski