  • Data: 2013-01-21 20:53:23
    Temat: Re: Jak zmienić rozdzielczości zdjęć z zachowaniem folderów?
    Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-23 09:19, Janko Muzykant pisze:

    > Irfanview, tylko pozaznaczaj w zaawansowanych ''zachowaj oryginalną
    > strukturę katalogów'', we wsadowym ''uwzględniaj podkatalogi'' i katalog
    > docelowy wybierz tak, żeby się nie zrobił bałagan.

    Wszystko fajnie ale mam chyba jakieś uszkodzone niektóre zdjęcia. Bo
    irfan ciągle na którymś staje i się wywala. Gdy je usunę to idzie ale
    znów na jakimś się wywali i trochę za dużo tego. Co ciekawe gdy
    normalnie pojedyncze "uszkodzone" zdjęcie w irfanie zmniejszam to jest
    ok a na wsadowym się wywala:( Jest jakiś program do naprawy zdjęć albo
    testowania? Może do irfana dodatek?

    Co do tych linuksowych komend. To fajnie tylko że jak pisałem o picassie
    i innych to oczywiście myślałem o windowsie ale wiadomo (usenet:-)