    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 11 Aug 2018 22:57:06 +0200

    Dnia Sat, 11 Aug 2018 20:30:14 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > Czemu?

    No jak - dobral sie ktos od zewnatrz, dokrecil do gniazdka,
    dobral kable kolorem ?
    Czy sie kiedys wlamal, wykul rowek, przeciagnal kable, zagipsowal,
    zamalowal ?

    To mi wyglada, jakby bylo razem z instalacja zrobione.

    > W poniedziałek między 17 a 18 ma przyjść ktoś z Innogy, może wtedy coś się
    > więcej wyjaśni.

    No coz, podejrzewam, ze sie wypnie, bo tak samo nie ma jak ustalic
    dokad kabel biegnie.

    J.