  • Data: 2018-09-03 00:14:26
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5b8c118f$0$615$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wydaje mi się, że przed latami osiemdziesiątymi tak musiałem robić
    > (podnosić słuchawkę jednego i odkładać drugiego), a po wymianie gniazdek

    No, nie inaczej. Rozłączenie bowiem, za komuny, z nielicznymi wyjątkami,
    zależało od abonenta dzwoniącego. Jak on odpadł, to zrzucało wszystko.
    Natomiast, abonent "dzwoniony", mógł sobie odkładać w nieskończoność, nie
    spadło (też były nieliczne wyjątki). I jeśli byłeś abonentem "dzwonionym",
    to mogłeś sobie przekładać, ile chciałeś.

    > mogłem aparaty przenosić bez kombinowania. Ale może źle pamiętam, dawno

    Przypuszczam, że właśnie, byłeś w roli Ab.B, czyli wspomnianego
    "dzwonionego". A abonent dzwoniący, to w "nomen-klaturze" (nieładne słowo),
    to Ab.A.

    > to było. Od przełomu wieków używam telefonów bezprzewodowych. A na
    > dokładkę pod koniec ubiegłego wieku aparaty stacjonarne miałem w każdym
    > pokoju.

    Ja też sobie tak zrobiłem, zestaw CD245 Philips, abe baza to gówno, ta
    wersja ma zrypane rozwiązanie zasilania i procki w bazie lecą na potęgę,
    baza CD240 (słuchawki CD240 i CD245 są kompatybilne) jest wolna od tego
    defektu. Różnica jest taka, że w CD245 jest seksretarka (nie poprawiać), a w
    240 nie ma, poza tym działa tak samo. Wadą słuchawek jest padanie
    wyświetlaczy.
    Wygodna sprawa, nie trzeba wszędzie nosić jednej słuchawki.
    Ale chyba zmienię, bo nie widać kto dzwoni i nie mogę spamerów odbijać (a do
    tego potrzebuję wiedzieć, kto dzwoni, zanim odbiorę, np. odbierając
    "słucham, komisariat ludowy spraw wewnętrznych" (tak, to jest nawiązanie do
    TEJ instytucji)). Mam dobrą bazę i aparat, ale w DECT-6 i muszę poszukać,
    gdzie uda się kupić takie słuchawki, do 12 na jednej bazie (CD do 6).

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.