    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <5b87a98e$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b8b934b$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmgcio$epj$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <pmn3e4$30m$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <pmsao6$603$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <0...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 07 Sep 2018 17:44:44 GMT

    On Fri, 07 Sep 2018 19:33:45 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Nie mogę się nadziwić, że ktoś toleruje dziadostwo, jeśli współczesna
    > technika pozwala na coś znacznie lepszego. Gdybym mógł zmienić dostawcę
    > na takiego, co zamiast 99% ma przynajmniej 99,99%, to bym zaraz zmienił.
    > I płacił 100% ceny z cennika.

    Przecież możesz. Zamawiasz drugie łącze, ustawiasz mały router z prostym
    skryptem monitorującym na siakimś nanobsd lub podobnym i masz 99.99..%
    dostępności. Tak to u mnie działa przynajmniej.

    Oczywiście ten drugi dostawca powinien dochodzić inną drogą niż pierwszy,
    żeby koparka na ulicy nie zerwała przypadkiem obu naraz.

    Mateusz