    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak zrobic zasilanie ruchomej plytki.
    Date: Fri, 11 Feb 2011 08:06:06 -0800 (PST)

    On 11 Lut, 13:52, Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> wrote:

    > A jak ja mam szukać tego silnika, żeby mi przy założonych
    > obrotach akurat te 5V wyszło?
    > Jakąś stabilizację zasilania (i bezpiecznik) na płytce mam.

    Nie bardzo widze tego rozwiazania. Silniki maja lozyskowanie takie
    zeby utrzymac wirnik (wywazony!). Stojan ma zupelnie inna mase,
    inaczej rozlozona, no i nikt nie martwi sie wywazaniem stojana.
    Zreszta rozwiazujesz problem zasilania wirujacego krazka przez problem
    zasilania wirujacego stojana.
    Konrad