  • Data: 2019-04-25 14:47:10
    Temat: Re: Jaka drukarka?
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    W takich sytuacjach u mnie zwykle nawala komputer ;-)
    Np. całkiem niedawno skanowałem/kserowałem ważny dokument (faktura będąca podstawą
    roszczenia) 10 minut przed wyjściem na termin i
    wtedy... podajnik skanera wciągnął mi ten oryginał i poszarpał tak, że ledwo
    odratowałem.
    One (! - te w kolorach słoni) są złośliwe jak HAL...
    Co dziwne czarne mają lepszy charakter.

    -----
    > Co do tych sytuacji z szybkim drukowaniem, to chodziło mi bardziej o sytuacje
    typowo podbramkowe: pracuję nad jakimś dokumentem do
    > późnych godzin typu 4-5 nad ranem bo np. nie mogłem cały dzień go napisać, kiedy
    coś niespodziewanego wypadło poprzedniego dnia;
    > budzę się nad ranem i uświadamiam sobie, że zapomniałem go przecież wydrukować.
    > Musisz uruchomić komputer, puścić zadanko do druku, w tym momencie się stresujesz,
    żeby w ogóle zdążyć i masz splątane myśli.
    > O taką sytuację bardziej mi chodziło. W takiej gorączce pędu liczy się tak naprawdę
    każda sekunda.