  • 21. Data: 2018-05-19 23:40:07
    Temat: Re: Jaka drukarka
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Miałem wcześniej podobną tylko z FAX-em, ale padł zasilacz i nie dało się
    > kupić drugiego więc cała sprawna drukarka poszła do kosza :(

    > Teraz mam MG3610 (albo podobna bo wygląda tak samo), samą drukarkę
    > ostatnio kupiłem za 50 zł z przesyłką w 100% sprawną bo myślałem że moja
    > siadła ale działa do dziś :) więc ta za 50zł poszła dla znajomego.

    Kretyn pisze pamietnik. Kogo obchodzi co on miał, czy ma? Niech sobie
    przeczyta swoją stopkę.

    BZPZDR

  • 22. Data: 2018-05-19 23:59:32
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-05-19 o 22:39, Adam pisze:
    > Nie każda drukarka laserowa ma toner zintegrowany z bębnem. Np.
    > Brother, OKI - osobno toner (tylko plastikowe pudełko, bez
    > "skomplikowanego elementu"), osobno bęben. Zaleta: tani toner Wada:
    > nie można sypać byle ścierwa jako toneru, bo szybko można zniszczyć
    > bęben.

    Dla ludzi z głową tam, gdzie być powinna: zaleta (masz wybór).
    Dla tych, co ufają w rząd, co to wszystkim robi (hm, hm) "dobrze" -- wada
    (bo zawsze wybierają źle)
    :-)

  • 23. Data: 2018-05-20 12:03:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-19 o 23:59, JaNus pisze:

    > Dla ludzi z głową tam, gdzie być powinna: zaleta (masz wybór).

    W przypadku toneru zintegrowanego z bębnem: jeśli ktoś kupuje nowy toner
    lub zamiennik - to zaleta - zawsze ma nowy bęben.
    Dla kupującego regenerowany toner, lub dla osoby samej sobie
    uzupełniającej toner - to wada - drukuje się na starym, coraz bardziej
    zużytym bębnie.

    > Dla tych, co ufają w rząd, co to wszystkim robi (hm, hm) "dobrze" -- wada
    > (bo zawsze wybierają źle)
    > :-)

    Nie rozumiem.

    Rządowe zamówienia (oraz inne podlegające różnym ministerstwom lub
    resortom) nie opierają się na jakiejkolwiek logice. Dotyczy to chyba
    większości tzw. "budżetówki".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 24. Data: 2018-05-20 13:26:35
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-19 o 17:51, JaNus pisze:

    > Ja mam wprawdzie B&W laser, Samsung ML-1665, ale cena tonera wielce
    > zachęcająca.

    Tyle tylko, że wątkotwórca prawdopodobnie na jednym tonerze lata
    przejedzie przy deklarowanym sposobie używania. Tak więc cena tonera
    raczej jest mało istotna.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 25. Data: 2018-05-21 12:06:17
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > P.S. zacznij wreszcie po ludzku cytować, czyli pod tekstem do którego się
    > odnosisz.

    Ciekawe skąd się biorą takie kretyńskie zwyczaje? Druga sprawa to używany
    czytnik, bo chyba użytkownik nie robi tego celowo.

    pzdr

  • 26. Data: 2018-05-21 14:13:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-21 o 12:06, Kamil pisze:

    > Ciekawe skąd się biorą takie kretyńskie zwyczaje? Druga sprawa to używany
    > czytnik, bo chyba użytkownik nie robi tego celowo.

    Jak dla kogoś problem sprawia przeniesienie kursora pod cytowany
    tekst to niech zrezygnuje z pisania w usenecie. W innym
    przypadku robi z siebie buca.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-05-21 19:51:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.05.2018 14:13, RadoslawF pisze:

    > Jak dla kogoś problem sprawia przeniesienie kursora pod cytowany
    > tekst to niech zrezygnuje z pisania w usenecie. W innym
    > przypadku robi z siebie buca.

    On nie robi z siebie buca. On jest bucem, m.in. piszącym nad cytatem.

  • 28. Data: 2018-05-22 00:23:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-05-21 o 12:06, Kamil pisze:

    > bo chyba użytkownik nie robi tego celowo.

    Ależ oczywiście, że robi to celowo.
    Ten prostak już dawno (jeszcze jako "666") oświadczył, że ma w dupie
    głupich dyskutantów stosujących się do idiotycznych zasad, że ważny jest
    tylko on i jego widzimisię. I w sumie ma rację gardząc tymi, którzy z
    nim dyskutują. Albowiem każdy człowiek mający choć odrobinę szacunku do
    samego siebie, takiego typa ignoruje. Tylko ci, którzy lubią jak im się
    pluje prosto w ryj, z zadowoleniem będą twierdzić, że to deszcz pada. A
    skoro tylko tacy z nim dyskutują, to chamidło ma podstawy uważać, że
    wszyscy jego rozmówcy są godni pogardy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 29. Data: 2018-05-22 10:22:44
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-05-19 o 23:40, Kamil pisze:

    > Kretyn pisze pamietnik. Kogo obchodzi co on miał, czy ma? Niech sobie
    > przeczyta swoją stopkę.

    Kretyna to poszukaj sobie przed lustrem.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 30. Data: 2018-05-27 11:46:48
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-18 o 10:44, Trybun pisze:
    > Atrament czy laser? Potrzebne urządzenie wielofunkcyjne. Używanie
    > praktycznie kilka razy w roku. W atramentówkach problemem są
    > zasychające dysze. Jak sprawa wygląda z tym w laserówkach?

    Dziękuję wszystkim za opinię i zainteresowanie. Jak na razie pozostaje
    przy atramentówce, udało mi się kupić oryginalne tusze na wyprzedaży to
    i na razie nie rozpatruję już zakupu nowego sprzętu.