    From: "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka drukarka laserowa zamiast HP LaserJet P2015?
    Date: Fri, 2 Jan 2009 11:13:41 +0100

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009010121381300@grush.one.pl...
> [...]

    Ten canon to jest prtawie to samo co HPLJ2015 (HP bierze mechanikę od
    Canona), chyba nawet tonery są takie same (może ma jakiś ząbek, co by nie
    pasowały wzajemnie :-) ).
    Ja mam HPLJ2015dn, bardzo dobra drukarka, działa 2 lata, zamiennik na 7000
    stron kosztuje 160zł.
    Toner do HPLJ2015 do złudzenia przypomina ten od canona CRG-708H, więc
    pewnie są zamienne. :-)
    Ja mam inna drukarkę canona MF4660 z tonerem FX-10, ale po drobnej
    modyfikacji drukarki pasuje toner od HPLJ1010. :-)
    Ja bym jeszcze zastanowił się na Kyocerą, 2 lata gwarancj, bęben 100tyś. lub
    3 lata gwarancji, toner niestety tylko oryginalny, bo nie ma dobrej podróbki
    i sypią. :-)