  • Data: 2009-01-01 22:02:53
    Temat: Re: Jaka karta sieciowa?
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009010114074100@grush.one.pl...

    > Ino ze zmiennym IP, albo limitem ilości ściaganych danych,
    > albo zapisem że nie można nic udostępniać na zewnątrz...

    Ani jedno, ani drugie :) Wystarczy ograniczyć upload (rzecz jasna przy
    wyjsciu "na świat"; lokalnie po LAN-ie to pełne full-duplex 100Mbit).
    Generalnie mało kto potrzebuje postawić serwer, a jesli już to wykupi kilka
    gniazdek, całkowicie od siebie niezaleznych (provider daje taką możliwość,
    opłata rzecz jasna się sumuje)

    > Bo wątpię, by ktoś sprzedawał tak tanio łącza, na których
    > można by postawić własny serwer.

    Pominąłem "drobny" szczegół, że te najszybsze transfery to głównie w nocy i
    też nie zawsze. Ale i w dzień jest to ponad 20 MBit.