  • 11. Data: 2013-12-09 22:28:44
    Temat: Re: Jaka karta wifi do srodka laptopa?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej W." napisał w wiadomości grup
    > Oczywiście typ anten też ma znaczenie, trudno od antenie na 2,4GHz
    > oczekiwać pracy na 5 GHz.

    Uwierz mi, bez problemów działa. :)
    http://i43.tinypic.com/2daja0i.png

  • 12. Data: 2013-12-09 23:30:23
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-12-09 22:28, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej W." napisał w wiadomości grup
    >
    > Uwierz mi, bez problemów działa. :)
    > http://i43.tinypic.com/2daja0i.png

    Obrazek ładny, ale co ma udowadniać?
    Z metra i bez anteny pewnie by się taki dało narysować.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 13. Data: 2013-12-10 13:50:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    > W srodku laptopa jest takie gufienko :) Karta wifi.
    > Kiedys czytalem gdzies, na jakie wymienic - bo karta karcie nierowna, n-ka
    > n-ce nierowna.
    > A skoro planuje wymienic ruter (osobny watek) to chcialbym tez wymienic w
    > laptopie na jakas megawypasna ;)

    najpierw zacznij od opisania tego co masz
    - karta
    - ilosc anten
    - system pod ktorym ma byc uzywana
    - router\ap z ktorym ma dzialac

    potem zdecyduj na czym ci zalezy - szybkosc, stabilnosc, rozsadna cena
    mozesz wybrac dowolne 2 ;)

    i wtedy dopiero mozna polecic jakis konkretny model

    --
    http://db.org.pl/

  • 14. Data: 2013-12-10 16:40:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:
    > "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    >
    > najpierw zacznij od opisania tego co masz
    > - karta

    mam, w srodku ;)

    > - ilosc anten

    wystających? zero. z karty, z tego co pamietam wychodza 2 kabelki.

    > - system pod ktorym ma byc uzywana

    obecnie windows 7 oraz ubuntu

    > - router\ap z ktorym ma dzialac

    dwuzakresowy bedzie,
    poki co jest 1043 tplinka.

    > potem zdecyduj na czym ci zalezy - szybkosc, stabilnosc, rozsadna cena
    > mozesz wybrac dowolne 2 ;)

    1 i 2

    > i wtedy dopiero mozna polecic jakis konkretny model

    niekoniecznie konkretny, ale jakas pula kart moze byc ;)

  • 15. Data: 2013-12-10 22:09:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej W." napisał w wiadomości grup
    > Obrazek ładny, ale co ma udowadniać?
    > Z metra i bez anteny pewnie by się taki dało narysować.

    Jaki metr?
    Raczej 15 m przez dwie ściany nośne. Anteny to typowe 2,4 GHz, ale mam
    silniejszy sygnał na 5 GHz. ;)

  • 16. Data: 2013-12-10 22:19:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
    > niekoniecznie konkretny, ale jakas pula kart moze byc ;)

    Potrzebujesz BT? Nie napisałeś jakiej wielkości masz obecną kartę wifi! Spójrz
    na różnicę między np. Intel 6230, a intel 4965.

  • 17. Data: 2013-12-11 00:30:55
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
    >
    > Potrzebujesz BT? Nie napisałeś jakiej wielkości masz obecną kartę wifi!
    > Spójrz na różnicę między np. Intel 6230, a intel 4965.

    Nie chce porady co do konkretnego rozmiaru. Nie bede rozkrecal lapka
    teraz, zeby zmierzyc karte. Nie wiem co to BT?

  • 18. Data: 2013-12-11 10:47:49
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 10/12/2013 23:30, Mr. Misio wrote:

    > Nie chce porady co do konkretnego rozmiaru. Nie bede rozkrecal lapka
    > teraz, zeby zmierzyc karte. Nie wiem co to BT?

    Monthy Python by tego lepiej nie wymyslil! ;-)

    --
    Pozdr

  • 19. Data: 2013-12-11 11:53:34
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik G Nowak napisał:

    > Monthy Python by tego lepiej nie wymyslil! ;-)

    Przywalic ci sledziem? :>

  • 20. Data: 2013-12-11 16:46:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
    > Nie chce porady co do konkretnego rozmiaru. Nie bede rozkrecal lapka teraz,
    > zeby zmierzyc karte.

    Kupuj intel 5100