    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka karte dzwiekowa kupic ?
    Date: Wed, 4 Mar 2009 07:16:51 +0100

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Logan"
    >Czy bedzie slychac roznice w dzwieku jak kupie osobna karte dzwiekowa ?
    >jak np
    >:http://www.soundblaster.com/products/product.asp?c
    ategory=1&subcategory=208&product=15855

    >Nie zalazy mi na dzwieku przestrzennym tylko na jakosci.

    Zależy. Jeśli szukasz "aksamitnej miękkości basów połączonej z szeroką
    sceną i selektywnością w górnej części pasma" (or compatible), kup
    cokolwiek - im drożej, tym lepiej.
    A to wydaje się być jakimś prostym przetwornikiem D/A z oszukującymi
    sterownikami ("It intelligently enhances the highs and lows, restoring
    detail and vibrance to your audio.").
    Choć trzeba przyznać, że owszem, może brzmieć lepiej niż kodek z płyty,
    jeśli ten ostatni zbiera zakłócenia ze sprzętu. Osobna karta ma szansę
    zachowywać się lepiej pod tym względem. (chociaż ma szansę też nie być
    dużo lepsza w tym zakresie).

    --
    Kruk@ -\ | Koniec Świata się zbliża wielkimi krokami.
    }-> epsilon.eu.org | Cytuję wypowiedź Pszemola na temat Hihota, i