    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka karte dzwiekowa kupic ?
    Date: Wed, 4 Mar 2009 12:22:30 +0100

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzegorz Krukowski"
    >Słuchu nie mam za grosz, ale różnicę pomiędzy zintegrowaną kartą
    >muzyczną na płycie a jakimś tam najtańszym SoudBlasterem usłyszałem -
    >na tej ostatniej nie słyszę żadnych napędów ani odgłosów gnerowanych
    >przez komputer - te karty zewnętrzne mają chyba lepszą separację
    >elektromagnetyczną od zakłóceń.

    Nie tyle "separację elektromagnetyczną", bo to sugeruje jakąś formę
    aktywnego przeciwdziałania zakłóceniom, co po prostu jest dalej od tego
    całego pieprzniku, który się dzieje na płycie.
    Dlatego, podejrzewam, byle co na osobnej karcie będzie lepsze niż kodek
    na płycie.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Heisenberg of Borg: "You might be assimila-
    `b K...@e...eu.org d' ted."