    From: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Date: Thu, 1 Oct 2015 09:51:19 +0200

    1 października 2015 07:09 Użytkownik "Tasiorsa" napisał w
    news:muif5t$25n$1@speranza.aioe.org ...
    :
    : > ...<ciach>...
    : Ja ze swojej strony polecam http://is.gd/VMQLXs
    :

    Niezła jest, też bym chciał taką, ale ostatnio budżet mi się mocno zachwiał,
    no i szukam (póki co) czegosik jak-naj-tańszego
    -- w zadanej "wielofunkcyjności" off course ;)

    Z innej beczki: widzę, że korzystasz z usługi "skracania linków" (is.gd) -- to
    podpowiem jeszcze, że jest i polska strona: http://tiny.pl/ która robi to samo.
    Ale ja wolę http://tinyurl.com/ bowiem tam jest dodatkowa możliwość wybrania
    "Custom alias", czyli "rozwinięcia" dla skróconego adresu, dzięki czemu możesz
    otrzymać taki:

    http://tinyurl.com/to-co-sobie-wymarzysz-i-nazwiesz-
    nr-123 ;)

    -- link taki jeszcze nie istnieje, więc możesz go "założyć". Chodziło mi tylko
    o zilustrowanie możliwości nazewniczych ;)

    :
    : Kupiłem 3 miesiące temu i jestem bardzo zadowolony. Wcześniej miałem
    : Technoline BC-700 (dobra i droga ładowarka) w której padł zasilacz (nie
    : do kupienia 3V 4A).
    :

    Mam dwa zasilacze wielofunkcyjne, napięciem za-pasują na bank, ale co do "I" to
    chyba nie całkiem. A czy pobór nie jest sporo mniejszy, gdy i ogniw nie pcha się
    tam nazbyt żarłocznych? Wiesz Ty co? Ja bym od Ciebie tę "padlinę" odkupił,
    jeśli niedrogo. Ja z Sadyby (Wa-wa), a Ty skąd?

    :
    : I obiektywnie powiem ze między nową a technoline nie
    : ma żadnej różnicy. Procesor/wyswietlacz funkcje są identyczne.
    : Do tego na 12V i wyjście USB. POLECAM!!!
    :

    Czytam w opisie podlinkowanej maszynki:

    "adapter samochodowy" -- hm, jak raz mi "na plaster", bom
    pieszo-bicyklowy ;) -- no ale jeśli gdzieś pojadę w plener, to
    i samochód się pewnie znajdzie, a gniazdka 250V może nie być pod ręką...

    Dalej w objaśnieniach:

    Możliwa regulacja prądu ładowania: 200-500-700-1000 mA
    -- oraz: prądu roz-ładowania: 100-250-350-500 mA

    Hm, dobrze że jest, ale... Ale czy tak trudno zrobić nieco "gęstsze" zakresy?
    No ale to tylko tak sobie marudzę ;)

    A jeszcze:

    Obsługiwane akumulatory:
    1-4szt. R03 AAA / R6 AA, Ni-MH / Ni-CD o dowolnej pojemności

    Hm, hm -- czyli aku 9-cio-woltowego *nie* naładuję... No ale sens ich stosowania
    jest b. problematyczny, z kilku istotnych powodów. Ale co gorsza: Najwyraźniej
    nie za-szarżuję też litowych, czy polimerowych, ani R14... A nie tak dawno
    widziałem konstrukcję, która umożliwia także ładowanie tych grubaśnych
    "paluchów" (kciuków?) ;)

    Kolejny o-PiS ;)

    -- "Detekcja ogniw uszkodzonych i alkalicznych" -- czy to znaczy, że te
    alkaliczne ładowane być... nie mogą? No to kicha! Bo dość ich sporo obecnie
    zużywam, myślałem, że ten "przerób" nieco ograniczę...

    Tak czy siak: dopraszam się o kolejne "polecenia" sprzętu ;)

    --
    Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC -- przetwarzania
    rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.