    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Date: Mon, 12 Oct 2015 21:48:56 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 1 Oct 2015 02:46:59 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <560c8269$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    od " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> :
    >Marzy mi się taka maksymalnie wypasiona, ale... tania! ;)
    >
    >Cenne będą porady zarówno co do konkretnych modeli, które np. Wam -- znakomicie
    >się sprawdziły, ale za całkiem wystarczające uznam podpowiedzi, *co* mam wrzucić
    >w googlarkę, abym miał jaki-taki "przegląd ofert" -- na Allegro dajmy na to.

    Ja ostatnio zamówiłem to:
    https://www.youtube.com/watch?v=CCtgsIXSdYY

    Na Gearbest:
    http://www.gearbest.com/chargers/pp_174044.html
    Plus wiatraczek, bo potrafią podobno padać:
    http://www.gearbest.com/diy-parts-and-tools/pp_12224
    1.html

    Do tej pory mam 2 szt BC-700, w obu padły kondensatory w
    zasilaczach(wysokotemperaturowe, ładowarki pokazywały na wyświetlaczu
    prawidłowy prąd ładowania, ale akumulatory praktycznie się nie
    ładowały), poza tym potrafią czasem przeładowywać(nie wykrywają końca
    ładowania).

    Jeśli dojdzie, to może dam znać jak się sprawuje(moim zdaniem na
    BC-700 szkoda kasy)
    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."