    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka myszka na BT do laptopa ?
    Date: Thu, 04 Jun 2009 00:00:38 +0200

    HB pisze:
    > Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w
    > wiadomości news:gvnuqg$jo7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Osobiście - z doświadczenia - nie polecam myszek bluetooth.

    Ja wręcz przeciwnie - używam od kilku miesięcy myszy Della, robionej
    przez Logitecha i sprawuje sie idealnie. Nigdy nie zerwała połączenia w
    czasie pracy. Jedyny problem zdarza się tylko wtedy gdy włączamy mysz
    podczas startu komputera, należy ja włączać przed startem kompa albo po
    pojawieniu sie ekranu logowania lub ekranu windowsa jeśli nie mamy
    profili. Komunikację z komputerem nawiązuje max w 2 sekundy.