  • 1. Data: 2009-05-29 06:10:27
    Temat: Jaka myszka na BT do laptopa ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Polecicie jakas myszke do laptopa na Bluetooth ?
    Na razie zastanawiam sie nad logitechem v470 i MS 5000.
    Widze, ze sa jeszcze Kenigston i Sony Vaio.
    Czy na cos jeszcze warto zwrocici uwage ?
    Co byscie polecili ze swojej strony ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-06-03 12:49:53
    Temat: Re: Jaka myszka na BT do laptopa ?
    Od: "HB" <t...@S...wp.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na razie zastanawiam sie nad logitechem v470 i MS 5000.
    > Widze, ze sa jeszcze Kenigston i Sony Vaio.
    > Czy na cos jeszcze warto zwrocici uwage ?

    Osobiście - z doświadczenia - nie polecam myszek bluetooth. Mam złe
    doświadczenia: jakiś Logitech laserowy (modelu nie pamiętam) i notebook HP
    6730b (problem dotyczy wielu takich kompletów). Bardzo długo nawiązują
    połaczenie (budzą się?) a czasami wogóle i trzeba wyłączyć i włączyć moduł
    bluetooth lub wręcz na nowo sparować. Być może problem dotyczy tylko tego
    zestawu i systemu operacyjnego Vista...
    Faktem jest jednak że jak już wystartują to działają bez zarzutu.

    Pozdrawiam
    HB

  • 3. Data: 2009-06-03 19:14:41
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    HB, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości h05rlg$c71$...@a...news.neostrada.pl pobredza:

> [...]
    > może problem dotyczy tylko tego zestawu i systemu operacyjnego
    > Vista... Faktem jest jednak że jak już wystartują to działają bez

    Mam dokładnie te same odczucia niestety. Microsoft Bluetooth Notebook
    Mouse 5000 na Bluetoocie Widcomma i Windows XP. Po kilku minutach
    nieużywania ikonka BT w tray'u wygasała i po ruszeniu myszą było
    parosekundowe opóźnienie.

    --
    tbr

  • 4. Data: 2009-06-03 21:02:35
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Tiber pisze:

    > nieużywania ikonka BT w tray'u wygasała i po ruszeniu myszą było
    > parosekundowe opóźnienie.

    Ja takie opóźnienia miałem ale w jakiejś radiówce Labteca, klawiatura
    zresztą też w komplecie. W jednym i drugim takie czasami opóźnienia że
    chol...a brała, pisać się nie dało. Wrrrr. W końcu rozwaliłem ją o
    podłogę (serio), a raczej spokojny jestem. W V470 Logitecha żadnych,
    nawet najmniejszych opóźnień, nic. Czort wie od czego to zależy, jakieś
    zakłócenia czy co..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 5. Data: 2009-06-03 21:38:26
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Piotr M, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości h06oda$8c4$...@i...gazeta.pl pobredza:

> [...]
    > podłogę (serio), a raczej spokojny jestem. W V470 Logitecha żadnych,
    > nawet najmniejszych opóźnień, nic. Czort wie od czego to zależy,

    Ja radiówek też nie trawię. Jakiś czas pomieszkiwałem u kolegi kilka
    miesięcy i nie jako byłem skazany na taki zestaw, chyba siakiś
    Logitecha. Cholerstwo średnio co pół dnia przestawało działać, częściej
    mysz, i trzeba było powtarzać synchronizację przytrzymując niewiadomo
    jak długo te śmieszne guziczki. A druga rzecz, że akumulatorki siadały
    raz na dwa dni i w ogóle to było straszne. Ja po epizodzie z BT wróciłem
    do kabli (na tzw. stacjonarnym laptopie ;)) i przez najbliższą dekadę
    nie zamierzam interesować się bezprzewodowymi bzdetami.
    Przynajmniej się nie boję, że mi znowu mysz ze stołu ucieknie :>

    --
    tbr

  • 6. Data: 2009-06-03 22:00:38
    Od: Padre <P...@n...net>

    HB pisze:
    > Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w
    > wiadomości news:gvnuqg$jo7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Osobiście - z doświadczenia - nie polecam myszek bluetooth.

    Ja wręcz przeciwnie - używam od kilku miesięcy myszy Della, robionej
    przez Logitecha i sprawuje sie idealnie. Nigdy nie zerwała połączenia w
    czasie pracy. Jedyny problem zdarza się tylko wtedy gdy włączamy mysz
    podczas startu komputera, należy ja włączać przed startem kompa albo po
    pojawieniu sie ekranu logowania lub ekranu windowsa jeśli nie mamy
    profili. Komunikację z komputerem nawiązuje max w 2 sekundy.