  • 11. Data: 2012-01-26 23:02:43
    Temat: Re: Jaką nawigację kupić...?
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, 26 Jan 2012 21:56:34 GMT, pl.misc.samochody:

    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Telefon z 4" i NaviExpert. Poważnie.

    To ma być nawigacja dla mojego ojca. On nie obsłuży telefonu z Androidem.
    Nawet testy w tę stronę robiłem (na nawigacji w moim Androidzie). Poważnie.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 12. Data: 2012-01-26 23:55:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > To ma być nawigacja dla mojego ojca. On nie obsłuży telefonu z
    > Androidem. Nawet testy w tę stronę robiłem (na nawigacji w moim
    > Androidzie).

    Kilka postów wyżej napisałeś:

    "W tej chwili mam Blaupunkta NX i jest w sam raz ;-) A niestety, cena
    aktualizacji (1500zł) jest "nieco" zaporowa..."

    Samorództwo? ;)

  • 13. Data: 2012-01-27 07:37:45
    Od: "Artur C." <a...@w...pl>

    W dniu 2012-01-26 23:55, to pisze:

    > Samorództwo? ;)

    Bo to działa tak, że to mój względnie nasz samochód, chyba, że się
    spierdoli, czy trzeba będzie opłacić ubezpieczenie, etc. to wtedy jest ojca.

  • 14. Data: 2012-01-27 08:30:16
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Bo to działa tak, że to mój względnie nasz samochód, chyba, że się
    > spierdoli, czy trzeba będzie opłacić ubezpieczenie, etc. to wtedy jest
    > ojca.

    Zapomniales o najwazniejszym :P

    sz.

  • 15. Data: 2012-01-27 08:34:58
    Temat: Odp: Jaką nawigację kupić...?
    Od: "Karolek" <d...@j...pl>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:tw2zq77spkr6$.dlg@pedaluje.ile.moze...

    > To ma być nawigacja dla mojego ojca. On nie obsłuży telefonu z Androidem.
    > Nawet testy w tę stronę robiłem (na nawigacji w moim Androidzie).
    > Poważnie.

    Eeee tam. Prawdopodobnie ojciec tak negatywnie nastawił się psychicznie.
    Przekonaj go że "nie święci garnki lepią".

  • 16. Data: 2012-01-27 08:54:28
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    > To ma być nawigacja dla mojego ojca. On nie obsłuży telefonu z Androidem.
    > Nawet testy w tę stronę robiłem (na nawigacji w moim Androidzie). Poważnie.

    Idź do marketu i niech spróbuje wyszukać trasę na każdej navi, która tam
    jest. U mnie wynikiem takiego testu był Mio bo:
    - miał czytelne ikony
    - w miarę wklepywania nazwy ograniczał wybór liter
    - miał "panic button" (fizyczny przycisk, który przywraca ekran startowy)

    Tylko z nią gość pod 60 poradził sobie od razu i bez moich podpowiedzi.
    Wyraźnie było widać, że Automałpy czy innego wynalazku musiał by się uczyć.

    Chyba ten model http://tiny.pl/hjk41 ale musiał bym sprawdzić, w
    Komputroniku była na niego promocja za 499zł. W Saturnie gdzie macaliśmy
    ponad 700zł (to samo targowisko, tzn. "galeria").

    --
    kamil d

  • 17. Data: 2012-01-27 13:44:21
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    kamil d, Fri, 27 Jan 2012 08:54:28 +0100, pl.misc.samochody:

    > Chyba ten model http://tiny.pl/hjk41 ale musiał bym sprawdzić, w
    > Komputroniku była na niego promocja za 499zł. W Saturnie gdzie macaliśmy
    > ponad 700zł (to samo targowisko, tzn. "galeria").

    Hy hy. Koniec końców stanęło własnie na tym modelu. W Vobisie można kupić
    za sześć stów. Zobaczymy co łojciec powie jak nawigacja dotrze. ;-)

  • 18. Data: 2012-01-27 17:21:42
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Ja też mam i polecam.

  • 19. Data: 2012-01-27 22:18:09
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:1alf3ydluqdgs$.dlg@pedaluje.ile.moze...
    > Witam!
    > Ponieważ pytanie dotyczy nawigacji samochodowej, to myślę, ze to dobra
    > grupa. Pytanie jest proste: jaką nawigację kupić? Wymaganiem jest, żeby:
    > -gadała po polsku
    > -była idiotoodporna
    > -miała polskojęzyczne menu
    > -6-7''
    > -kosztowała w okolicy 500-600zł
    >
    > Jakieś pomysły?

    Nav road HUGO LUB LEEO, teraz sa nowsze modele
    podlaczysz do niej wszytsko i odpalisz kazdy filmik z karty
    http://www.navroad.com/pl/produkt,104.htm
    http://www.navroad.com/pl/produkt,103.htm

    NAWIGACJE WIELOKROTNIE NAGRADZANE
    nigdy nie gubi gps szybka i niezawodna

  • 20. Data: 2012-01-28 18:14:37
    Od: n...@p...onet.pl

    Marek 'marcus075' Karweta wrote:

> [...]
    > Ponieważ pytanie dotyczy nawigacji samochodowej, to myślę, ze to dobra
    > grupa. Pytanie jest proste: jaką nawigację kupić? Wymaganiem jest, żeby:

    Podłącze się pod wątek,też poszukuje nawigacji,dużo tego jest na rynku i
    ponoć wszystko jest dobre i dobrze śmiga ;), wymagania :cena max do 300
    zł,żeby się nie wieszała,menu PL.Macie jakieś propozycje modelowe
    sprawdzone?Z góry dzięki.