    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki
    Date: Sat, 15 May 2010 00:35:12 +0200

    Kris pisze:
    > do wyglupow piersi a pozniej ludzie googluja i musza odsiewac bzdety
    > pytam serio bo jest to dla mnie wazne, nigdy nie mialem panoramy
    > wiec pytam Was liczac na konkretna widze oparta wlasnym doswiadczeniem
    >
    > mam zlozyc kompa do Photoshopa i na dzien dobry liczy sie rozdzielczosc cale
    > i grafa
    > to tyle, pytanie jak sie pracuje na panoramie, co mozna z niej wycisnac

    Można wycisnąć łzy...

    Pytasz, dostajesz odpowiedź, zgaduję że nie taką, jaką usłyszeć
    chciałeś, bo wciąż marudzisz.

    Dla mnie praca na dwóch monitorach jest męcząca, na 4:3 również, na
    16:10(9) w sam raz - jest miejsce na narzędzia, a myszą się nie lata po
    ścianie i nie ma typowej nieciągłości przy dwóch monitorach. Ale to
    subiektywne.

    Szop potrzebuje opengl do kilku pierdoł (właściwie do jednej -
    skalowania z interpolacją). To tego wystarczy byle co. Może nowy ma coś
    więcej, ale nie sądzę żeby cokolwiek liczył kartą z wyjątkiem podglądu.

    Tak na marginesie - włączenie wspomagania kartą jest przyczyną różnych
    dziwnych spraw gdy zachce się jednoczesnego używania innej aplikacji
    wykorzystującej opengl. Mam wrażenie, że też ''wysycenie wydajności''
    przybywa szybciej (zauważalny spadek szybkości pracy, który
    ''resetujemy'' chwilowym wyjściem z szopa).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl