  • Data: 2016-08-24 22:40:58
    Temat: Re: Jaki akumulator
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przyjazny"

    > Miałem ostatnio Vartę Silver i padła po niecałych 5 latach.
    > Poprzednio miałem Magnetti Marelli i wytrzymał 4 i pół. Wcześniej miałem
    > najtańszego Jenoxa i wytrzymał 4, chociaż ostatnią zimę ledwo-ledwo.
    > Jaką markę aku byście polecali, żeby przekroczyć te magiczne 5 lat
    > trwałości?

    Żadnej, bo to czysta loteria.
    Moje statystyki (z kilku samochodów, ale nie widać korelacji
    samochód-czas działania):
    Toyoty które przyszły z fabryki - 2 szt. obie 8 lat
    Toyota kupiona w ASO - 3 lata
    Centra - 6 lat
    inna Centra - 2,5 roku
    noname - 5 lat
    inny noname - 3 lata
    ---
    Jak Ci jeden samochód ładuje tak a drugi inaczej to nie loteria tylko inny
    samochód.