    Date: Sat, 27 Aug 2016 22:13:07 +0200
    From: solar <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki aparat 'konferencyjny'?

    W dniu 2016-08-25 o 12:26, XX YY pisze:
    > przeciez pytanie to byl typowy spam.
    > chdzilo solarowi o pokazanie strony www jak w stopce.
    > nie zagladlem , ale to typowa akcja.
    > szkoda odpowiadac . chyba , zeby sobie tak tylko pogadac , ale dzisiaj jest
    ciekawszy temat w postaci nowego canona 5 mkIV.

    Człowieku, ty jesteś nieźle powalony.
    "Nie zagladlem, ale się wypowiem"... To moja prywatna, niekomercyjna
    strona, jak jeżdżę sobie na rowerze. Ale ty oczywiście wiesz lepiej, bo
    cały świat spiskuje przecwko tobie...

    To, że nie odpisałem na twój poprzedni, równie idiotyczny wpis, nie
    świadczy o tym, że wątku nie śledzę.

    --
    Solar www.solar.blurp.org
    "Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie