  • Data: 2009-02-13 19:42:48
    Temat: Re: Jaki faks ?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TGor" <g...@w...peel> napisał w wiadomości
    news:gn4hm4$6sc$1@inews.gazeta.pl...

    > Ej no, jak ktoś Ci kupę na podjeździe zrobi to usuwasz ostrożnie ale
    > nie skaczesz na nią wkurzony... ;-)

    Wiesz, z gównem jest tak: :)

    1. Można zostawić, niech zaschnie, nie będzie "pachnić". Ale jak
    zaschnie, to stwardnieje. I mogę się potknąć i zrobić sobie kuku.
    1a. Można sprzątnąć ostrożnie do fajansu/kanału, ale gówno nadal gównem
    w swej postaci (z wyjątkiem sraczki) zostanie.

    2. Można rozdeptać. Przyklei się wtedy i zaśmiardnie. Ale, wtedy szybko
    na proszek wyschnie, biorę szczotę i wyrzucam do fajansu, a buty, biorę
    szczotę ryżową, obczyszczę, szczotę w ługu wymoczę i po sprawie. Nie
    będzie gówna, nie będzie smrodu, nie będzie przeszkody, o którą można
    się potknąć.
    2a. No, zamiast obsuszenia, można ewentualnie liczyć na to, że
    wzruszone, stopniowo zostanie rozpuszczone przez deszcz i do morza
    spłynie, a tam plankton i rybki zrobią co należy...
    2b. Raczej taka postać lepiej glebę użyźni...

    > Tak już jest, że psztymucle są i będą, a dobry pieniądz (czyt. userzy)
    > wyparci przez złych będą, jak mówi stare przysłowie pszczół.

    Już Kopernik ZTCW o tym pisał...

    --
    D4