eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingJaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018 › Re: Jaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 26 Dec 2018 14:52:53 -0800 (PST)
    Subject: Re: Jaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w
    Programista 9/2018
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 26 grudnia 2018 23:31:46 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    Asembler do niczego?!?

    przez śp. prof. Marcina Mostowskiego zreferowanie zagadnienia

    > no nie wiem trzebby chyba powiedzic co takiego jest zlego w tym basicu
    >
    > tutaj chodzi mi (gdy propolune lego-basic) zamiast c czy javaskryptu by uniknac
    tysiecy skomplikowanych kruczkow
    > ktore sie pojawiaja jak sie pisze realnie w c czy js (jak juz pisalem)
    >
    > dla mnie powazne programowanie to nieststy jakos wkracza w domene psychologii, np
    zarzadzania motywacja i energia a z tym slabos sobie w mojej ocenie radze, coraz
    mniej mi sie chce kodowac

    problemu z logo-basikiem chyba nie mam,
    probelmem wspolczesnego swiata programowania jest chaos, brzydkosc dependencji
    mnogosc n iekompatybilnych wersji (czyli cos w stylu braku prostoty i porzadku)

    druga rzecz to te psychologiczne realmy
    w programowaniu ale za tym nie nadąrzam,
    jakiegos jednak problemu w lego-basicu nie widze